کد خبر: 998435
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر معتقد است: اکران آنلاین ظرفیتی جدید برای نمایش فیلم‌هاست و اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد، می‌توان به موفقیت آن امیدوار بود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: فیلم سینمایی «خروج» از شامگاه یکشنبه اکران اینترنتی خود را به صورت آنلاین در سامانه‌های نماوا و فیلمیو آغاز کرد و در ۲۴ ساعت نخست، موفق به فروش ۴۰۷ میلیون تومانی شد.

ابراهیم داروغه‌زاده درباره اکران آنلاین خروج گفت: اقدام سازمان سینمایی اوج و آقای حاتمی‌کیا در این شرایط اقدامی پرخطر و البته قابل تقدیر است، چون می‌تواند در عمل به بسیاری از ابهاماتی که در این مسیر وجود دارد، به طور عملی پاسخ دهد.
وی افزود: اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد و جمعیت حداکثری مخاطب بالقوه این حرکت تلقی شوند، می‌توان امیدوار بود که مخاطبین بالفعل به عدد قابل قبولی برسد و این پروژه موفق شود.

این تهیه‌کننده تلویزیون اظهار داشت: موفقیت اکران آنلاین فیلم «خروج» آقای حاتمی‌کیا می‌تواند راه جدیدی را برای سایر تولیدات سینمای ایران نیز باز کند و ظرفیت جدیدی برای نمایش فیلم‌ها و بهتر شدن چرخه اقتصادی سینمای ایران باشد. امیدوارم همه مسئولین به موفقیت این حرکت خوب کمک کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار