کد خبر: 998400
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بر ضرورت جلوگیری از تردد دست فروشان و متکدیان در اتوبوس‌های درون شهری تاکید کرد.

حسین کریم در جلسه هماهنگی اجرای گام دوم مبارزه با بیماری کووید-۱۹ در قالب برنامه فاصله‌گذاری اجتماعی که در حوزه حمل و نقل درون شهری برگزارشد، اظهار کرد: براساس مصوبات این جلسه مقرر شده حوزه حمل و نقل شهرداری کرج (سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی) موارد مندرج در راهنماهای بهداشتی را در اسرع وقت عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: تا کنترل اپیدمی این بیماری بنا شده ناوگان حمل و نقل سازمان اتوبوسرانی کرج با ۵۰ درصد ظرفیت مسافر سوار کنند و نظارت بر اتوبوس‌ها (خصوصا اتوبوس‌های غیر ملکی) در این خصوص تشدید شود.

وی ادامه داد: بنا شده در اتوبوس‌ها محل استقرار راننده از سایر مسافرین جدا شود و با توجه به ظرفیت اتوبوس، نحوه قرارگیری مسافران در هر ردیف به گونه‌ای باشد که مسافران حداقل یک متر از هم فاصله داشته باشند و محل‌هایی که مسافران نباید استقرار داشته باشند با علامت ضربدر مشخص شود.

کریم بر ضرورت جلوگیری از ورود دست فروشان و متکدیان به داخل اتوبوس جهت دست فروشی و تکدی‌گری به اتوبوس‌ها تاکید کرد.وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای تاکسی‌ها توضیح داد: تاکسی های زیر نظر سازمان تاکسیرانی کرج باید حداکثر سه مسافر سوار کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شهرداری کرج باید به سرعت از طریق مشارکت استارت آپ ها، سیستم‌های پرداخت غیر نقد در تاکسی‌ها را عملیاتی کند.

وی از نصب محلول های ضدعفونی دست با پایه نگهدارنده در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها خبر داد و گفت: گندزدایی مستمر ناوگان تاکسی و اتوبوس و اشیاء داخل آن نیز باید حداقل روزی یک بار انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار