کد خبر: 998395
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرزخبرداد
براساس اعلام وزارت کشور معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بین ۳۱ استان توانست رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: کسب این رتبه برتر کشوری از سوی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به دلیل تامین امنیت، آرامش ، انعکاس به موقع اخبار مربوط به این معاونت بوده است.

نورمحمد فردی افزود: به روز بودن اطلاعات استان البرز برای وزارت کشور و انعکاس اخبار تحلیلی از دیگر دلایلی است که توانسته ایم رتبه اول کشوری را کسب کنیم.

ستان البرز با ۶ شهرستان ، کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ، اشتهارد و فردیس دارای حدود سه میلیون نفر جمعیت است.

در این استان شاهد فعالیت سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی هستیم که طی ۲سال گذشته به رغم فشارهای اقتصادی و تحریم ها هیچ گونه تجمع و اعتراض کارگری در آن مشاهده نشده است.

اکنون بیش از ۴۲ و ۵۴ درصد مردمان استان البرز به ترتیب در بخش‌های صنعت و خدمات مشغول به کار هستند.حضور تمام قومیت‌های ایرانی در البرز نه تنها تهدید نیست بلکه امروز به عنوان فرصتی برای رشد و توسعه آن تلقی شده که از این ظرفیت برای ارتقای همبستگی ملی ، تحقق توسعه و امنیت پایدار استفاده شده است.

قبل از اجرای نظام تحول سلامت، سرانه تخت های بیمارستانی در البرز ۵ دهم به ازای هر هزار نفر بود که در دولت تدبیر و امید مجموع تخت های بیمارستانی این استان به ۳ هزار و ۶۰۰ تخت رسید.

وجود بیش از یک میلیون نفر حاشیه نشین و استقرار ۴ زندان بزرگ، تراکم بالای جمعیت، شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور می توانست تهدیدی برای بروز بحران به واسطه شیوع کرونا محسوب شود اما امروز با مدیریت پویای کلان استان و تدابیر ویژه استاندار در این زمینه ، البرز در زمره استانهای امن و مورد توجه قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار