کد خبر: 997197
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
چشم در چشم شدن دو پسر جوان در یکی از محله‌های جنوب تهران با قتل یکی از آن‌ها پایان یافت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۲۱ شامگاه ۱۵‌فروردین مأموران کلانتری‌۱۳۲‌نبرد با تماس تلفنی شهروندی از درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های جنوب شهر با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل بین چند پسر جوان درگیری رخ داده‌است که در جریان آن یکی از طرفین دعوا به نام کامبیز با ضربات قمه زخمی و برای درمان به بیمارستان شهدای گمنام منتقل شده‌است. بدین ترتیب مأموران پلیس برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که مشخص شد پسر زخمی بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته‌است. با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول پسر ۱۸‌ساله‌ای است که بر اثر ضربه قمه به کتفش در درگیری به قتل رسیده‌است. یکی از دوستان مقتول که در درگیری حضور داشته است با معرفی قاتل به مأموران گفت: قاتل پسر ۲۹‌ساله‌ای به نام بهمن است. بهمن از مدتی قبل با دوستان کامبیز اختلاف داشت و چند باری هم با هم درگیر شده بودند. ساعتی قبل کامبیز به هواخواهی دو نفر از دوستانش با بهمن درگیر شد که بهمن با قمه ضربه‌ای به او زد و بعد همگی فرار کردند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران پلیس جست‌وجو برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند تا اینکه یک روز بعد از حادثه مأموران پلیس مخفیگاه بهمن را شناسایی و وی را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل پسر جوان اعتراف کرد.

وی در توضیح درگیری مرگبار گفت: مدتی است در مغازه پدرم کار می‌کنم و در این مدت با یکی از بچه‌های محل کری‌خوانی داشتم و همیشه برای هم خط و نشان می‌کشیدیم و گاهی در فضای مجازی برای هم کری می‌خواندیم تا اینکه روز ۱۴‌فروردین همراه یکی از دوستانش به جلوی مغازه پدرم آمدند و با هم چشم در چشم شدیم. ابتدا با هم مشاجره لفظی کردیم، اما بعد از دقایقی درگیری ما بالا گرفت و شروع به کتک‌کاری کردیم که در نهایت با میانجیگری همسایه‌ها ختم به خیر شد و درگیری ما پایان یافت.

وی ادامه داد: من با مقتول اصلاً هیچ مشکلی نداشتم تا اینکه روز حادثه او را همراه دوستانش جلوی مغازه‌ام دیدم که برای دعوا آمده‌بودند. آن روز من داخل مغازه نشسته بودم که دیدم دو نفری که روز قبل با هم درگیر شده بودیم برای تلافی همراه تعدادی از دوستانش که مقتول هم همراه آن‌ها بود به جلوی مغازه‌ام آمده‌اند. آن‌ها شروع به فحاشی کردند که همان زمان چند نفر از دوستانم من هم از راه رسیدند و درگیری ما آغاز شد. من قمه در دست داشتم که در درگیری ضربه‌ای به کتف کامبیز زدم که خونین نقش بر زمین شد و بعد از آن هم درگیری تمام شد و همه از محل فرار کردیم. وی در پایان گفت: من قصد قتل نداشتم و فقط می‌خواستم او را بترسانم و الان هم خیلی پشیمان هستم.

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار