کد خبر: 995759
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
پنج دانشجوی رشته هنری که با ساخت کلیپ بارش بادمجان در آسمان تهران باعث تشویش اذهان عمومی شده‌بودند بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت توضیح داد: روز بیست و چهارم اسفند کلیپی در فضای مجازی با محتوای بارش بادمجان از آسمان پایتخت بر سر شهروندان تهرانی منتشر شد که با باز نشر دادن آن در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی و سوء استفاده و برداشت‌های مختلف در این زمان حساس شد.

وی ادامه داد: با توجه به حواشی به وجود آمده ناشی از انتشار این کلیپ در فضای مجازی، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شدند و روز قبل موفق شدند نفرات اصلی و عاملان انتشار این کلیپ شناسایی و آن‌ها را بازداشت کنند. بررسی‌های پلیسی حکایت از این داشت، این افراد که از دانشجویان رشته‌های هنری دانشگاه‌های مختلف هستند پس از فیلمبرداری در اطراف برج میلاد و پارک پردیسان، با حضور در یکی از مؤسسه‌های هنری در حوالی میدان تجریش، این کلیپ را ساخته و از طریق جلوه‌های ویژه به حالت نمایشی بارش بادمجان از آسمان پایتخت به تصویر کشیده‌اند.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه این متهمان مدعی بودند بار‌ها برای کار‌های هنری و درسی خود از طریق ساخت جلوه‌های ویژه این نوع کلیپ‌ها طراحی کرده‌اند و سپس آن را در گروه اجتماعی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند، افزود: متهمان اظهار داشتند، پس از ساخت کلیپ بارش بادمجان در آسمان تهران، آن را همانند گذشته در گروه بارگذاری کرده‌اند، ولی متأسفانه عده‌ای فرصت طلب با سوء‌استفاده از فضای موجود جامعه این کلیپ را به عنوان بارش بلا‌های آسمانی و ... در فضای مجازی بارگذاری کردند و سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه هر پنج‌دانشجو برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند از مردم و شهروندان خواست: به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و اخبار و حوادث را از طریق رسانه‌های داخلی و قانونی دنبال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار