کد خبر: 994677
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
فرمانده سپاه میاندورود:
فرمانده سپاه میاندورود در گفتگو با «بسیج» با اشاره به اینکه بسیج برای مقابله با کرونا آماده هر نوع اقدام جهادی است گفت:۱۰۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط سپاه میاندورود تولید و بین مردم توزیع شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ جعفر اصغری پیش از ظهر امروز ضمن تسلیت رحلت شهات گونه اسطوره صبر و استقامت ام المصائب حضرت زینب کبری (س) به اقدامات قرارگاه پدافند زیستی در سپاه شهرستان پرداخت و گفت: در همان روز‌های اول بحران کرونا در کشور، جلسه اضطراری در سپاه میاندورود تشکیل دادیم و از طرفی جلسات متعددی هم با جامعه پزشکی شهرستان و شبکه بهداشت و درمان داشتم و در آن جلسات هم اعلام آمادگی کردیم که بسیج در خصوص مقابله با کرونا آماده هر نوع اقدام جهادی است.

فرمانده سپاه میاندورود با اعلام تشکیل قرارگاه مشترک جهادی افزود:‌این قرارگاه در چهار گروه سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ناظرین سلامت و ستاد پشیتبانی سلامت مشغول فعالیت است.

اصغری با اشاره به احتمال اینکه نانوایی‌ها آلوده به کرونا باشند، ادامه داد:با همکاری شبکه بهداشت و هماهنگی سازمان صمت شهرستان با تدابیر بهداشتی اقدام به بکارگیری بسیجیان در نانوانی کردیم تا نان، سالم به دست مردم برسد.

فرمانده سپاه میاندورود با اعلام اینکه روزانه ۲۰۰ پک بهداشتی شامل دستکش، ماسک بهداشتی و محلول ضدعفونی در بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود، یادآور شد:‌با توجه با کمبودلوازم بهداشتی اولویت توزیع افرادی بودند که شامل طرح جوادلائمه می‌شدند وهمچنین افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند مثل رانندگان تاکسی، بازاریانی که مایحتاج مردم را تهیه می‌کنند.

اصغری در ادامه از تولید ۱۰۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط جهادگران بسیجی خبر داد و گفت:‌۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی با حضور ۲۰ خیاط در حال حاضر مشغول تهیه ماسک‌های سه لایه هستند که طبق استاندارد‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان تهیه شده و بعد از دوخت با دستگاه‌های بیمارستانی استریل میشود.

فرمانده سپاه میاندورود در ادامه به ضدعفونی شهر و روستا‌ها اشاره کرد و افزود:‌تا به امروز در ۵ مرحله تمام شهر و روستا‌ها برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد؛ که در شب گذشته نیز طی رزمایش پدافند زیستی با ۶ هزار محلول ضدعفونی کننده تمام شهر ور وستا‌های میاندورود توسط پاسداران و بسیجیان گندزدایی کردیم.

اصغری در بخش پایانی سخنان خود به تشکیل قرارگاه سایبری جهت مقابله با هجمه‌های کرونایی رسانه‌های بیگانه هم اشاره کرد و گفت: بسیجیان با تشکیل تیم‌های عملیات روانی در فضای مجازی توانستند تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با آموزش‌های پیشگیری از کرونا و امیدآفرینی در بین مردم، جو آرامی را در شهرستان حاکم کنند.

فرمانده سپاه میاندورود در پایان با تاکید براینکه سپاه و بسیج تا پایان بحران در کنار مردم میماند، ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان پای کار هستند وان شاء الله با همدلی و یک عزم جهادی کرونا را شکست میدهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار