کد خبر: 994007
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
زن جوان که برای انتقام از شوهر خسیسش دو آدم‌ربا را اجیر کرده‌بود به همراه همدستانش محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، یکسال قبل مرد جوانی به نام یزدان با مراجعه به اداره پلیس پایتخت از دو مأمور قلابی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد و گفت: چند روز قبل به خانه پدرم رفته بودم و قصد داشتم سر کار بروم، اما مقابل در یک خودروی ون ایستاد و دو نفر پیاده شدند. آن‌ها خودشان را مأموران امنیتی معرفی کردند و در حالیکه دستبند و بی‌سیم داشتند گفتند حکم جلب مرا دارند سپس خواستند سوار ماشین شوم. شاکی در ادامه گفت: دو مرد آدم‌ربا بعد از طی مسافتی یک کیسه روی سرم کشیدند و بعد از گذشت یک‌ساعت مقابل خانه‌ای مرا از خودرو پیاده کردند. آن‌ها به آن خانه، خانه امن می‌گفتند. وقتی وارد خانه شدیم از فردی به صورت تلفنی که می‌گفتند بازجوی من است دستور می‌گرفتند.

شاکی در خصوص شکنجه مردان آدم‌ربا گفت: در این سال‌ها نه فرد سیاسی بودم و نه با کسی اختلاف مالی داشتم برای همین علت رفتار آن‌ها را نمی‌دانستم. آن‌ها در آن چند روز اجازه نمی‌دادند حتی حمام بروم و آب و غذا هم کم می‌دادند وقتی هم می‌خواستند با هم صحبت کنند صدای تلویزیون را زیاد می‌کردند. آن‌ها بعد از گرفتن لیست اموال خودم و پدرم گفتند باید به خانه دیگر برویم و بار دیگر با وضعیت بدی مرا سوار همان خودرو کردند و چند ساعت بعد به خانه مورد نظر بردند. در آن خانه به بهانه اینکه رئیسشان با پدرم اختلاف حساب دارد تلفن خواهر و مادرم را گرفتند وگفتند اگر پدرم اموالش را به آن‌ها بدهد مرا آزاد می‌کنند.

شاکی در آخر گفت: بعد از دو روز مردان آدم‌ربا چشمانم را بستند سپس سوار خودروی‌شان کردند و بعد از طی مسافتی مبلغی پول در جیبم گذاشتند و گفتند تا هزار بشمارم و بعد دستانم را از روی چشمانم بردارم و بروم. از ترس به حرفشان گوش کردم و وقتی به خانه پدرم رسیدم متوجه شدم آن‌ها از خانواده ام درخواست صد‌ها میلیون پول کرده‌اند.

بعد از طرح این شکایت تحقیقات پلیسی برای دستگیری آدم‌ربایان آغاز شد تا اینکه با بررسی فهرست مکالمات تلفن خواهر و مادر یزدان صاحب خط بازداشت شد. آن مرد مورد تحقیق قرار گرفت، اما گفت این خط را دو سال قبل در اختیار یکی از دوستانش قرار داده است.

به این ترتیب دوست مرد جوان بازداشت شد تا اینکه در روند بازجویی‌ها به آدم‌ربایی با همدستی یکی از دوستانش به دستور زن جوان اعتراف کرد. با اقرار‌های متهم زن جوان به نام شهلا نیز بازداشت شد. آن زن وقتی مورد تحقیق قرار گرفت مشخص شد وی همسر شاکی است و به انگیزه انتقام نقشه آدم‌ربایی را کشیده و دو مرد جوان را با پرداخت مبلغی پول اجیر کرده است. متهم وقتی مورد تحقیق قرار گرفت در توضیح به مأموران گفت: شوهرم با وجود دارایی بسیار مرد خسیسی بود و برای پرداخت هزینه‌های ضروری طفره می‌رفت. به همین خاطر مجبور بودم سر کار بروم، اما او اجازه نمی‌داد. در آن شرایط برای خواسته‌های فرزندانم مجبور شدم مخفیانه مشغول کار شوم تا اینکه شوهرم فهمید. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و او مرا به شدت کتک زد. این شد که نقشه آدم‌ربایی را کشیدم. متهم ادامه داد: باور کنید قصد اذیت شوهرم را نداشتم، اما وقتی فهمیدم مردان آدم‌ربا او را اذیت کرده‌اند از آن‌ها خواستم او را آزاد کنند، اما آن‌ها تهدید کردند اگر به آن‌ها پول ندهم مرا لو خواهند داد. متهم در آخر اظهاراتش گفت: پدر شوهرم خیلی به یزدان علاقه داشت به همین دلیل این نقشه را کشیدم، چون فکر می‌کردم او برای آزادی پسرش هر چقدر لازم باشد پول می‌دهد. فکر نمی‌کردم آخر کار به اینجا ختم شود. با اقرار‌های متهم پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب زن جوان و همدستانش به زودی محاکمه خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار