کد خبر: 992083
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰
«روح‌الله رفیعی» مدیر گروه مستند بنیاد روایت فتح خبر داد
مدیر گروه مستند روایت فتح با اشاره به برنامه‌های جدید روایت فتح گفت: حدود ۳۵مستند الف و ۱۷۲قسمت برنامه تلویزیونی در پنج مجموعه مختلف در دستور کار داریم، ضمن اینکه برای نوروز ۹۹ نیز مجموعه طنز «گونی» را آماده پخش داریم که درونمایه دفاع مقدسی دارد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «روح‌الله رفیعی» مدیر گروه مستند روایت فتح درباره برنامه‌های این گروه گفت: برنامه‌های ثابتی هم داریم که به صورت هفتگی از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود. برنامه‌های روایت فتح پنج‌شنبه‌ها از شبکه یک و یک‌شنبه‌ها ساعت۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود، همچنین شبکه‌های دیگری هم در طول هفته برنامه‌های مختلفی از روایت فتح پخش می‌کنند. وی در رابطه با برنامه‌های جدید بنیاد روایت فتح اظهار داشت: حدود ۳۵مستند الف و ۱۷۲قسمت برنامه تلویزیونی در پنج مجموعه مختلف در دستور کار داریم. مدیر گروه مستند روایت فتح درباره برنامه‌های نوروز گروه مستند روایت فتح نیز گفت: برای نوروز۹۹ نیز مجموعه طنز «گونی» را آماده پخش داریم که درونمایه دفاع مقدسی دارد. این برنامه گفت‌وگومحور است که ان‌شاءالله به زودی شبکه و زمان پخش آن اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مجری این برنامه طنز گفت: این برنامه مجری دارد و اصغر نقی‌زاده اجرای آن را به عهده دارد. محوریت این برنامه بیشتر به سمت خاطره‌های طنز دفاع مقدسی رفته است. رفیعی ادامه داد: یکی از اتفاق‌های خوبی که در این مدت رقم خورده است ورود به حوزه برنامه‌سازی برای نوجوان‌هاست. اولین محصولی که ما تولید کردیم مستندی بود با نام «آمدیم نبودید» که از شبکه نهال پخش شد و بازپخش آن پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن خواهد رفت. این مدیر فرهنگی درباره محتوای این مستند نیز گفت: این مستند داستان واقعی دنبال کردن شهیدی است که در واقع شهید نشده است. او یکی از شهدای انقلاب است که بچه‌های مسجد اعلامیه‌اش را پیدا کرده و نمی‌دانند چرا اسم و نشانی از او در مسجدشان نیست و طی تحقیقاتی متوجه می‌شوند که در حوادث ابتدای انقلاب مفقود شده و نام شهید برایش انتخاب شده است و ادامه ماجرا.

رفیعی در ادامه نیز بیان داشت: ما در گروه مستند روایت فتح، ژانری از مستند را در ایران بومی کردیم و زمانی که تولیداتمان انجام شد به تفصیل خواهیم گفت، اما در کل اتفاق‌های خوبی در حوزه مستند کشور خواهد افتاد. مدیر گروه مستند روایت فتح در پایان خاطر نشان کرد: رسانه‌های تراز انقلابی باید عقل‌گرا، منطق‌گرا و عدالتخواه باشند و اگر این ویژگی عمومی را داشته باشند، خیلی از موضوع‌ها به خوبی می‌تواند انعکاس یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار