کد خبر: 991979
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در حال حاضر به دلیل مسائل امنیتی بهداشتی در جهت پیشیگری از شیوع ویروس کرونا قرار بر حضور نداشتن ناشران و نویسندگان چینی در این دوره نمایشگاه گذاشته شده است.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران قرار است از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده در مصلی برگزار شود. در حالی متولیان برگزاری نمایشگاه از مدت‌ها قبل تمهید و تدبیر در مورد برگزاری این رویداد فرهنگی را آغاز کرده‌اند، اخباری در فضای مجازی در مورد تعویق این دوره نمایشگاه به دنبال شیوع ویروس کرونا منتشر شده است.

قادر آشنا قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این زمینه اظهارداشت: فعلا هیچ نکته‌ای در مورد تعویق نمایشگاه ابلاغ نشده است.

به عنوان عوامل اجرایی نمایشگاه، صاحب نظر کارشناسی در مورد این ویروس و شیوع آن نیستیم، در صورت ابلاغ از سوی مراجع رسمی و قانونی مربوطه شامل وزارت بهداشت و درمان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مساله خواهیم پرداخت.

وی همچنین درباره حضور ناشران و میهمانان چینی در نمایشگاه کتاب این دوره گفت: فعلا قرار قرار نیست نویسندگان و ناشران چینی در نمایشگاه حضور یابند، اما مابقی اقدامات برای برگزاری نمایشگاه طبق روال عادی در حال انجام است و فردا هیاتی از کشور ترکیه به عنوان مهمان ویژه این دوره نمایشگاه عازم ایران هستند.
آشنا با اشاره به گشایش نمایشگاه استانی کتاب سیستان و بلوچستان (امروز) گفت: در حال حاضر در این نمایشگاه استانی کتاب طبق رایزنی‌ها با دانشگاه علوم پزشکی استان، توصیه‌های جدی صورت گرفته و کارشناسان این دانشگاه در محل نمایشگاه مستقر هستند تا در صورت مشاهده موردی مشکوک اقدام کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار کتاب یعنی زندگی با حضور دوهزار و ۳۶ ناشر از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار