کد خبر: 989295
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
شهردارکلانشهرکرج تاکید کرد
شهردارکلانشهرکرج گفت :برای تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید جایگاه هایی تعیین و تعریف شود تا به سیمای شهر آسیب نرسد.

علی کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی که در سالن جلسات شهدای شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر بر ضرورت ایجاد جایگاه های ویژه برای تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و لزوم توجه به سیمای شهر، گفت: برای تبلیغات انتخاباتی باید جایگاه هایی تبیین شود تا سیمای شهر در معرض نازیبایی های ناشی از تبلیغات قرار نگیرد.

این مسئول اضافه کرد: با تعریف جایگاه های ویژه برای تبلیغات، هزینه های تنظیفِ شهر نیز کاهش یافته و می توان خدمات بیشتری در زمینه های دیگر به شهروندان ارائه داد.

ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغات

شهردار کرج در بخش دیگری با تاکید بر عدم بهره گیری از امکانات شهرداری برای تبلیغات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: تمام مدیران و پرسنل برای انجام تبلیغات و استفاده از امکانات شهرداری برای این موضوع منع هستند و با افرادی که خلاف این رویه عمل کنند برخورد خواهد شد.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه شهرداری نهادی نیمه دولتی است و نباید با سیاست درآمیزد، تصریح کرد: نباید هزینه های اجتماعی و سیاسی برای شهرداری ایجاد کنیم.

وی همچنین حضور مدیران و پرسنل در زمان اداری، در محل های تبلیغاتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: کسانی که می خواهند در واحدهای تبلیغاتی برای افراد خاصی فعالیت کنند، حتما مرخصی خود را اعلام کرده باشند.

بودجه سال 99 شهرداری ، سه هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان است

کمالی زاده با اشاره به رقم بودجه سال آینده شهرداری کرج گفت : بنای این بودجه که جمع کل آن را سه هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان تشکیل می دهد، تکمیل و به افتتاح رساندن طرح های نیمه کاره و بزرگ همچون بزرگراه شمالی و قطار شهری است. البته در کنار تکمیل این پروژه ها، سرفصل ها و طرح های متعددی برای عرصه های گوناگون شهری در نظر داریم، که به مراتب در مراحل مختلف بررسی بودجه به آنها خواهیم پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار