کد خبر: 988310
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت خبرداد
5دستگاه اتوبوس به همت شهرداری و مشارکت بخش خصوصی به ناوگان حمل و نقل عمومی مشکین دشت افزوده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در مراسمی که به منظور راه اندازی خودروهای جدید ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر با حضور جمعی از اعضای شورا و شهروندان برگزار شد؛ گفت: به منظور تسهیل در تردد عموم شهروندان، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با افزایش ۵ دستگاه خودرو در دستور کار قرار گرفت.

بهزاد خسروزاده با بیان اینکه تامین رفاه عمومی در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان از جمله اولویت های مدیریت شهری مشکین دشت است؛ افزود: این اتوبوس ها در خطوط مختلف به کارگیری خواهد شد و در صورت نیاز تعداد آن ها افزایش خواهد یافت.

در ادامه شهردار مشکین دشت با اشاره به اینکه 19 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری این شهر موجود است؛ گفت: در حال حاضر این رقم به 24 دستگاه اتوبوس افزایش یافته که بر این اساس ناوگان حمل و نقل عمومی مشکین دشت به میزان 25 درصد افزایش دارد.

سیدجعفر موسوی در ادامه اظهار داشت: تا کنون میانگین مدت انتظار در ایستگاه های اتوبوس مشکین دشت حدود 25 دقیقه بوده است که افزایش این اتوبوس ها، مدت انتظار به 20 دقیقه کاهش خواهد یافت و صرفه جویی در وقت را برای شهروندان به دنبالل خواهد داشت.

گفتنی است این مراسم که در جوار یادمان شهدای گمنام مشکین دشت برگزار شد؛ مدیران شهری با حضور بر مزار شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار