کد خبر: 988158
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
مهناز افشار: محسن تنابنده، کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: مهناز افشار بازیگر پرحاشیه سینما که مدتی‌ است به خارج از کشور مهاجرت کرده (و البته در داخل نیز احضاریه او به دادسرا نیز صادر شده است) در توییت‌هایی، پشت پرده برخی حاشیه‌سازی های خود در ماههای گذشته را افشا کرده است.

افشار نوشته است: «محسن تنابنده، کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل... شلوغ‌کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره، اسکرین شات طلبه آملی که برای من فرستادی و ... بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی تر کردی. بگو چطور خودتون منو حذف کردید...»

مهناز افشار پشت پرده مواضع سیاسی‌اش را فاش کرد: محسن تنابنده
 

البته سیاهه اقدامات سیاسی و سیاه مهناز افشار محدود به همین چند موردی که در این توییت‌ها اشاره کرده نیست. او حمایت از محکومان امنیتی تا آشوب‌های خیابانی و اخیرا هم متهم کردن سپاه به هدف قراردادن عمدی هواپیمای اوکراینی را در کارنامه دارد.

اما ماجرای محسن تنابنده هر روز پیچیده‌تر می‌شود. تنابنده که در سال‌های اخیر با بودجه نهادهای انقلابی به کار فیلم و سریال‌سازی خود ادامه داده است، در فرصت‌هایی که به دست آورده،‌صراحتا در مقابل انقلاب و نظام ایستاده است.

تنابنده اخیرا و همزمان با برخی تجمعات خیابانی پس از سقوط هواپیمای اوکراینی و همراه با موج نافرمانی مدنی گروهی از سینماگران، اعلام کرد: «در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می‌خواهم اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره‌ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می‌خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم»

تنابنده درحالی که پایتخت 6 با سرمایه‌گذاری اول مارکت پخش در رسانه‌ ملی به وی سپرده شده است و هم اکنون نیز در حال تولید آن است، همزمان تلویزیون را نیز تحریم می‌کند!حالا با افشاگری مهناز افشار، این گمانه تقویت می‌شود که سلبریتی‌های سیاسی و پرحاشیه توسط گروه دیگری از سلبریتی‌های در ظاهر کم حاشیه مدیریت می شوند.باید دید اتاق فرمان این گروه از سینماگران که حرکت‌های اعتراضی علیه نظام و نهادهای قانونی را سازمان‌دهی می‌کنند کجاست و چگونه زندگی کاری سلبریتی‌های کم‌دانش اما شیفته دیده‌شدن را پیش پای اهداف سیاسی خود، زنده به گور می‌کنند.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
2
3
درد و بلای مایکل مور بخوره توسر این سلبریتی
سید فروزان
|
Switzerland
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
به امید آنکه در مجلس آینده ، وضعیت وزارت ارشاد و چگونگی فعالیت افرادی چون تنابنده ،فرخ نژاد ،افشار و دیگر هنرمندها را مشخص نماید ،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار