کد خبر: 986907
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
وحید صابری
سرویس ورزشی جوان آنلاین – یادداشت: در این بین همه پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی هم به صراحتا عنوان کرده اند که اگر قراراست استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از رقبایشان میزبانی نکنند همان بهتر که نمایندگان کشورمان از این مسابقات کنار بکشند.
 
آقای وزیر نه به بازی سیاسی AFC بگو
مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نباید به این خواسته تن بدهند. استقلال و پرسپولیس، حتی شهرخودرو و سپاهان از تیم‌های پرطرفدار در فوتبال آسیا محسوب می‌شوند و تماشاگران هم روی بازی‌های این دو تیم تاثیر دارند، اما حالا رقبا از فرصت سوء استفاده کرده و می‌خواهند این پوئن را از فوتبال ایران بگیرند. مسئولین این باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال اصلا نباید زیر بار چنین حرفی رفته و نباید در این مسابقات شرکت کنند.

هر چند احتمال کنارکشیدن تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند تبعاتی به همراه داشته باشد و به غیر از جریمه مالی، باشگاه‌های ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا به مدت دو سال از شرکت در هرگونه رقابت‌های آسیایی محروم کنند، اما باید به آن طرف قضیه هم توجه کرد که این حرکت ملی خواه نا خواه می‌تواند برای خود AFC هم تبعاتی به همراه داشته باشد چرا که ایران در منطقه آسیا تیم دوم آسیا است و اگر در این رقابت‌ها حضور نداشته باشد حتما AFC از طرف فیفا ورد بازخواست قرار می‌گیرد و این به نفع AFC نیست.

پس با توجه به تمامی موارد عنوان شده ضمن احترام برای مسعود سلطانی فر، پیشنهاد می‌شود وزیر ورزش کمی با درایت بیشتر تن به ذلت درخواست AFC ندهد و اجازه ندهد حتی در صورت عملی شدن تهدیدات به عنوان یک مرجع رسمی و فرد شماره یک ورزش کشور، بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالثی برگزار شود.

امروز قرار است جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری در این ارتباط برگزار شود که خروجی این جلسه سرنوشت ساز خواهد بود.

استقلال و شهرخودرو دو نماینده ایران در آسیا هستند که ابتدا باید در مرحله پلی آف به میدان بروند. سپاهان و پرسپولیس هم به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور دارند

دیروز با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه قصد دارند بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور نمایندگان ایران به بهانه ناامنی در ایران سکس از سیاسی‌ترین و سیاه‌ترین جو سازی علیه امنیت ایران را مطرح کردند. این بازی سیاسی AFC نشان می‌دهد که آن‌ها همچنان حیات خود را مدیون دلار‌های عربی می‌دادند برای همین در زمین بازی می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار