کد خبر: 986305
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
در حالی طی روز‌های گذشته پرواز‌های عبوری از آسمان ایران کاهش یافته بود که این پرواز‌ها روند صعودی گرفته است.
سرویس جامعه جوان آنلاین:‌ طی روز‌های گذشته به دلیل جوسازی دولت تروریست آمریکا و برخی کشور‌های غربی علیه ایران، تعداد پرواز‌های عبوری از آسمان کشورمان کاهش یافته بود. این پرواز‌ها در هفته گذشته به کشور‌های عراق و افعانستان منتقل شده بود.

این در حالی است که با توجه به این‌که آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی و در عین حال یکی از به صرفه‌ترین تعرفه‌های عبور پرواز‌ها را دارد، مجددا از صبح امروز بر تعداد این پرواز افزوده شده است. پیش بینی می‌شود به زودی پرواز‌های عبوری از آسمان ایران به روال عادی بازگردد.

از سوی دیگر پرواز‌های خارجی ایرلاین‌های ایرانی نیز به روال سابق بازگشته است. دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این‌باره به تسنیم، گفت:در حال حاضر پرواز‌های ایرلاین‌های ایرانی به مقاصد اروپایی برقرار بوده و این پرواز‌ها روال عادی دارد.

اسعدی سامانی با بیان این‌که به جز پرواز‌ها به سوئد سایر پرواز انجام می‌شود، افزود: این کشور اعلام کرده که هواپیما‌های ایرانی به این کشور پرواز نکنند.

وی ادامه داد: این قبیل مسائل بیشتر بحث‌های هیجانی و احساسی بوده و تجربه نشان داده است پرواز‌ها پس از مدت کوتاهی برقرار می‌شود.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
دروغ به دنبال دروغ
با مردم و مملکت رو راست باشید . عداب الاهی در انتظار است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار