کد خبر: 986134
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
پرونده سه‌عضو یک‌خانواده که در حادثه آتش‌سوزی عمدی در یکی از ایالت‌های کشور کانادا به کام مرگ رفته‌اند، همچنان مفتوح است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، مدتی قبل اعضای خانواده‌ای در شهرستان شیراز به دادسرای امور جنایی این شهر رفته و مرگ پسر و دو نوه شان را در کانادا گزارش داده و درخواست تحقیقات بیشتر در این باره شدند. بعد از اعلام شکایت پرونده با قرار عدم صلاحیت در دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد. شاکیان در توضیح بیشتر ماجرا به قاضی غلامی بازپرس شعبه سوم دادسرا گفتند: سال‌ها قبل پسرمان بعد از ازدواج، همراه همسرش راهی ایالت کلگری کانادا شد. آن‌ها صاحب دو دختر‌۱۷ و ۲۲‌ساله بودند تا اینکه چند روز قبل خبر رسید پسر و دو نوه‌ماه در حادثه آتش‌سوزی خانه‌شان فوت شده‌اند، اما عروسمان از حادثه جان سالم به در برده است. از آنجا که پسرمان با همسرش اختلاف داشت احتمال می‌دهیم که عروس‌مان در جریان حادثه نقش داشته‌باشد و درخواست تحقیق داریم.

بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات در این باره به دستور بازپرس غلامی به جریان افتاد. در اولین گام مشخص شد که همسر آن مرد در خانه‌ای در شمال تهران زندگی می‌کند که به دادسرای امور جنایی فراخوانده شد. او در شرح ماجرا گفت: من اتهامی را که خانواده شوهر سابقم به من وارد کرده‌اند قبول ندارم. ما چند سال قبل بود که به خاطر اختلافی که با هم داشتیم از هم طلاق گرفتیم. من سرپرستی دختر ۲۲‌ساله‌ام را به عهده گرفتم و شوهرم نیز سرپرستی دختر ۱۷‌ساله‌مان را به عهده داشت. زن میانسال در شرح حادثه هم گفت: حادثه آتشین دهم خرداد‌ماه امسال اتفاق افتاد. من در محل کارم بودم که همسایه‌ها خبر دادند که خانه شوهرم آتش گرفته‌است. آن روز دختر بزرگم برای دیدن پدر و خواهر کوچکش به آنجا رفته بود. وقتی خودم را رساندم آتش‌نشانان در حال خاموش کردن آتش بودند. بعد از اطفای حریق بود شوهر سابقم و دختر بزرگم همان جان به علت شدت جراحت جانشان را از دست دادند، اما دختر کوچکم به بیمارستان منتقل شد و پزشکان برای نجات او تلاش کردند که فایده نداشت و او هم روی تخت بیمارستان فوت شد. زن میانسال ادامه داد: نتیجه تحقیقات پلیس کانادا هم نشان داد که آن حادثه عمدی بوده، اما نه از سوی من بلکه از سوی شوهر سابقم ایجاد شده بود.

بعد از تحقیق از زن میانسال بود که به دستور بازپرس غلامی از پلیس کانادا هم در این باره استعلام گرفته شد. نتیجه تحقیق حکایت از این داشت که پدر خانواده خود در ایجاد آتش‌سوزی عمدی دخالت داشته و همسر سابقش هیچ نقشی در آن نداشته‌است. در گزارش پلیس کانادا همچنین آمده بود که این پرونده همچنان مفتوح و تحقیقات در این باره جریان دارد. براساس گزارش پلیس کانادا دختران خانواده در فضای مجازی به دوستانشان خبر داده بودند که از سوی پدرشان مورد آزار قرار می‌گرفتند. آن‌ها همچنین گفته بودند که از رفتار پدرشان خسته شده بودند. همسایه‌ها هم در تحقیقات به پلیس گفته بودند که قبل از بروز حادثه صدای مشاجره پدر خانواده و دخترانش را شنیده‌بودند بعد از آن متوجه حادثه آتش‌سوزی شده و پلیس و آتش‌نشانی را با خبر کرده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار