کد خبر: 985577
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
رئیس کلانتری شهید نامجو از دستگیری ۲ سارق قطعه هواپیمایی به ارزش یک میلیارد ریال و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت قطعه هواپیما به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ مرتضی بیراوند گفت: هفدهم دی ماه امسال مدیر یک هنرستان هواپیمایی به کلانتری ۱۰۶ نامجو مراجعه و اظهار داشت سارق یا سارقانی با تخریب قفل درب ورودی وارد هنرستان شده و یک قطعه هواپیمایی که برای آموزش عملی دانش آموزان بود را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با اعلام شکایت مدیر هنرستان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی که از محدوده هنرستان انجام شد، مشخص شد که سارقان ۲ مرد حدوداً ۴۰ ساله هستند که تصویر واضحی از یکی از متهمان به دست آمد.

کلانتر محله نامجو تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به دنبال آن مخفیگاه وی شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بیراوند افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه سارق حرفه‌ای اعزام و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس کلانتری شهید نامجو با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به جرم ارتکابی به همکاری همدستش اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم اظهار داشت قطعه سرقتی را به یکی از مالخران ساکن در محدوده نارمک به ارزش ۱۲۰ هزار تومان فروخته اند و صرف تامین هزینه مصرف مواد مخدر کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شناسایی مخفیگاه مالخر و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند روز گذشته مالخر اموال سرقتی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل قطعه هواپیمایی را کشف کنند.

وی افزود: در شاخه دیگری از عملیات پلیسی، همدست سارق در یکی از منازل مجردی محدوده امام حسین (ع) دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان علاوه بر سرقت از هنرستان به ۵۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند، گفت: کارشناسان ارزش ریال قطعه هواپیمایی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

بیراوند خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
قفل هوشمند ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزد تا پشت در و پنجره ها هم رسید نتونه وارد بشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار