کد خبر: 985539
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
شهردار جدید فردیس تاکید کرد
شهردار فردیس بر لزوم تهیه و تنظیم برنامه ۵ ساله این شهرداری تاکید کرد و گفت: همه اقدامات و برنامه های شهرداری با هدف جلب رضایتمندی شهروندان انجام می شود‌.

محمد خسرو زاده در جلسه شورای معاونین، روسای سازمان ها و مدیران شهرداری فردیس که در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری فردیس دارای معضلات و کمبود های فراوانی است که رفع آنها نیازمند کار و تلاش جدی است.

وی در ادامه افزود: رفاه پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است؛ جلسه امروز از باب آشنایی برگزار شده است که بنده با مشکلات و معضلات واحد های مختلف شهرداری آشنا شوم‌.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه انتزاع کامل از کرج، مهمترین هدف بنده در شهرداری است، تاکید کرد: انتظار دارم هر یک از حوزه های شهرداری وضعیت انتزاعی خود را در اسرع وقت ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء و اصلاح ساختار سازمانی و تهیه طرح‌های تفصیلی و جامع از مهمترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، گفت: وضعیت کالبدی شهر از جنبه حفظ وضع موجود که نگهداشت است برای بنده بسیار مهم است.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: مدیران، معاونین و روسای سازمان های شهرداری فردیس در بازه های زمانی مشخص نسبت به ارائه گزارش عملکرد و تبیین نقاط قوت و ضعف حوزه خود اقدام کنند؛ انتظار دارم از وضعیت هریک از حوزه ها مطلع شوم.

وی تصریح کرد: برنامه ۵ ساله شهرداری فردیس باید به سرعت آماده شود؛ این برنامه از سال آینده آغاز می شود.

شهردار فردیس با تاکید بر اینکه هریک از حوزه ها باید تقویم کاری داشته باشد، گفت: کار ها باید در راستای جلب رضایتمندی شهروندان انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار