کد خبر: 985156
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
وزیر بهداشت گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در این یک‌سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیر‌های مختلف حلقه تحریم‌ها را بشکنیم تا مردم درخصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه‌رو نشوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید نمکی روزگذشته در مراسم تشییع سردار شهید «قاسم سلیمانی» و دیگر شهدای حمله تروریستی امریکا اظهار کرد: این حادثه تروریستی را به مردم شریف ایران و مردم منطقه که شهید سلیمانی ناجی آن‌ها در عراق، سوریه، یمن و اقصی نقاط جهان بود، تسلیت می‌گویم. وی با تأکید بر اینکه یاد این مرد بزرگ در ذهن مردمان این سرزمین جاودان خواهد ماند، خاطرنشان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر زمین‌گیر کردن تروریست‌ها و حذف آن‌ها از منطقه که بسیار مؤثر بود به ما نیز به خصوص در نظام سلامت کمک کرد.

دکتر نمکی تصریح کرد: در یک سال گذشته امریکایی‌ها به رغم ادعای خودشان که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نمی‌شود، بیشترین فشار را به ما وارد کردند که مردم ما را به زانو درآورند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این یک‌سال، بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیر‌های مختلف حلقه تحریم‌ها را بشکنیم تا مردم درخصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه‌رو نشوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار