کد خبر: 984670
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
رییس پلیس فتا استان البرز تاکید کرد
رییس پلیس فتا استان البرز گفت: رمز دوم پویا موجب افزایش ضریب ایمنی در تراکنش های مالی مشتریان بانک ها می شود.

سرهنگ محمد اقبالی در خصوص مزایای رمز دوم پویا گفت: رمز دوم پویا یا همان رمز یکبار مصرف در جهت افزایش ضریب ایمنی و امنیت تراکنش های مالی مشتریان بانک ها اجرایی می شود.

وی افزود: به منظور تامین امنیت حساب های بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی، هر رمز دوم پویا حداکثر تا ۶۰ ثانیه اعتبار دارد که البته مدت آن در آینده نه چندان دور به ۱۲۰ ثانیه ارتقا خواهد یافت.

رییس پلیس فتا استان البرز با بیان اینکه فعالسازی رمز دوم پویا مانع از سرقت و کلاهبراری توسط برخی هکرهای بانکی می شود گفت: متاسفانه اخیرا باندهای کلاهبرداری از حساب های بانکی با استفاده از رمزدوم آنها اقدام به سرقت های میلیاردی کرده اند که در همین راستا جهت ممانعت از اینگونه سودجویی ها کلیه بانک ها موظف شدند خدمات رمز دوم پویا را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

وی افزود: از کاربران محترم نیز خواهشمندم چنانچه تاکنون رمز پویا خود را فعال نکرده اند در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند و کاربرانی که گوشی موبایل ساده دارند نیز باید با مراجعه به خودپرداز بانک موردنظر خود نسبت به فعالسازی این رمز اقدام کنند که از طریق پیامک برایشان ارسال خواهد شد.

سرهنگ اقبالی گفت :بعضی اوقات شنیده می شود که مشتریان بانکها از دشواری عملیات فعالسازی رمز دوم پویا گلایه می کنند اما قطع بر یقین طی چندماه آتی با امنیت حساب های خود شاهد مزایای بیشتری از این رمز خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار