کد خبر: 984372
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران که سحرگاه دیروز برای اجرای حکم قصاص آرمان به زندان رجایی‌شهر کرج رفته بود و از اولیای دم برای قاتل مهلت یک ماهه گرفته بود به خبرنگار ما گفت: پس از اینکه پرونده برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی رسید، با توجه به اینکه آرمان در زندان توبه کرده بود، تصمیم گرفتیم جلساتی را برای صلح و سازش در دادسرا برگزار کنیم.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ما در این مدت حدود ۱۰ جلسه با حضور اولیای دم و گاهی هم با خانواده قاتل برگزار کردیم که در بعضی جلسات دو خادم امام‌رضا (ع) هم حضور داشتند، اما آن‌ها اصرار به قصاص داشتند تا اینکه متهم روزگذشته به پای طناب دار منتقل شد.

قاضی شهریاری ادامه داد: قبل از اینکه متهم وارد محوطه شود، دوباره من و همکارانم با خانواده مقتول صحبت و از آن‌ها خواهش کردیم از آرمان اعلام گذشت کنند. همزمان با جلسه صلح و سازش آرمان در حالی که گریه می‌کرد، وارد محوطه شد و خودش را به پای آن‌ها انداخت و با گریه طلب بخشش کرد. قاضی شهریاری ادامه داد: اولیای دم از مطالبی که در فضای مجازی درباره قتل دخترشان منتشر شده، اظهار ناراحتی می‌کردند که قاتل با رد بعضی دروغ‌های منتشر شده حادثه قتل را مقابل اولیای دم توضیح داد و گفت: آنچه غیر از این در فضای مجازی منتشر شده است، حقیقت ندارد. به هر حال پس از ساعتی گفتگو با اولیای دم و همچنین گریه و طلب بخشش از سوی قاتل در نهایت اولیای دم به قاتل مهلت یک ماهه دادند و بدین ترتیب قاتل که اشک شوق از چشمانش جاری شده بود به سلولش برگردانده و قرار شد در این مدت خانواده آرمان تلاش کنند تا رضایت اولیای دم را جلب کنند. وی در پایان گفت: جلساتی را که ما برای جلب رضایت برگزار کردیم، سلبریتی‌ها و هنرپیشه‌های سینما و تلویزیون حضور نداشتند، اما خانواده غزاله گفتند که در شب گذشته تعدادی از هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌های معروف تلفنی با آن‌ها صحبت کرده و خواهش کرده‌اند که قاتل را ببخشند.
نظر بازپرس سابق
قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس سابق دادسرای امور جنایی تهران که پس از تحقیقات تکمیلی کیفرخواست متهم را صادر کرده بود، به خبرنگار ما گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه همزمان با اعتراف به قتل صحنه قتل را هم بازسازی کرد که همه چیز نشان می‌داد آرمان با میله بارفیکس غزاله را به قتل رسانده است. از طرفی هم در بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که قاتل با چمدانی سنگین از داخل خانه‌شان خارج می‌شود و دقایقی بعد دوباره در حالی که چمدان خالی و سبک به نظر می‌رسد، به خانه بر می‌گردد. بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه هفت تهران در ادامه گفت: در بررسی‌های پلیسی، کارآگاهان لکه‌های خون داخل چمدان را مورد آزمایش قرار دادند که مشخص شد، خون ریخته شده داخل چمدان متعلق به غزاله بوده و این نشان می‌داد حرف‌های قاتل درباره اینکه جسد را با چمدان حمل کرده، صحت دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار