کد خبر: 984334
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
«غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی، پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری در برابر سختی‌های مجروحیت و جانبازی، صبح دیروز به یاران شهیدش پیوست.
سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: به گزارش فاش‌نیوز، مراسم وداع با این شهید جانباز امروز بعد از نماز مغرب و عشا با حضور همرزمان و دوستانش در معراج شهدا واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود. مراسم تشییع پیکر نیز ساعت ۹ صبح روز شنبه از آسایشگاه امام خمینی (ره) به سمت بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

غلامحسین براتعلی از جهادگران جهادسازندگی بود که از همین نهاد انقلابی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و در سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان به درجه جانبازی نائل آمد. او که از ناحیه نخاع گردن مصدوم و جانباز شده بود، مدت‌های مدیدی در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود و پس از آن در آسایشگاه جانبازان امام خمینی بستری شد و تا هنگام شهادت، از جانبازان بستری در این مرکز توانبخشی بود.

حسین که محبوب قلوب همه جانبازان آسایشگاه و همه کسانی که با او آشنایی داشتند بود، با اینکه وضعیت جسمی بسیار سخت و دشواری داشت، بسیار فعال بود و در کار‌های خیریه و کمک به دیگران پیشقدم و بسیار دلسوز و مهربان بود.

او که از مشکلات حاد ریوی رنج می‌برد و بار‌ها به خاطر آن در بیمارستان بستری شده بود، آخرین بار از حدود ۲۰ روز پیش درحالت کما به سر می‌برد که سرانجام پس از سه و نیم دهه صبر و بردباری جانانه، سحرگاه روز چهار شنبه ۱۱ دی ماه به شهادت رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار