کد خبر: 983542
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
سرپرست شهرداری فردیس خبرداد
سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اقدام ویژه مدیریت شهری فردیس در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۲، گفت: خوشبختانه اکنون این معضل کنترل شده و نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد اما تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم‌.

مسعود نجفی در آیین تودیع و معارفه مسئول حراست منطقه ۲ شهرداری فردیس با اشاره به حوادث آبان ماه، اظهار کرد: در حوادث اخیر مجموعه حراست شهرداری فردیس به خوبی از اسناد و مدارک مردم در شهرداری صیانت کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت صیانت از پرسنل در مجموعه شهرداری، عنوان کرد: مجموعه حراست گاهی با یک تلنگر و تذکر می تواند کارمند خاطی را به مسیر درست هدایت و از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

نجفی با اشاره به شرایط خاص فردیس و مشکلات پیش آمده برای ساختمان ستاد مرکزی شهرداری، اضافه کرد: لازم است وضعیت فیزیکی ساختمان های اداری بررسی و نقاط ضعف آنها نیز احصا شود تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم چراکه ارائه خدمات مناسب به شهروندان از اهداف و وظایف اصلی مجموعه مدیریت شهری است.

سرپرست شهرداری فردیس در بخش دیگری با اشاره به اقدام مثبت واحد های نظارتی منطقه ۲ شهرداری فردیس در کنترل ساخت و ساز غیر مجاز، تاکید کرد: این محدوده از سالیان گذشته با معضل ساخت و ساز غیر مجاز مواجه بوده اما پس از استقلال شهرداری فردیس و پیگیری های ویژه مدیران برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، اکنون ساخت و ساز غیر مجاز کنترل شده است اما تا رسیدن به استاندارد ها فاصله زیادی داریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: شهروندان به طور مستقیم با کارمندان شهرداری در ارتباط هستند و رضایت آنان برای مجموعه شهرداری مهم است لذا تکریم ارباب رجوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار