کد خبر: 983434
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
محسن هاشمی:
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از برگزاری همایش‌های بزرگ با هزینه‌های زیاد گفت: اگر به تخصیص منابع این نه ماه گذشته توجه کنیم، می‌بینیم که در هزینه‌های جاری حدود ۳۰ درصد بیشتر از بودجه در نظر گرفته شده، هزینه شده است.

سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن هاشمی گفت: در شورای شهر فقط شهردار انتخاب می‌شود و اعضای شورا در سایر انتصابات دخالتی ندارند، اما خوب بود که قائم مقامات ذی‌حساب شماره یک هم از ما تأیید می‌گرفتند.


وی افزود: همین امروز اگر به تخصیص منابع این نه ماه گذشته توجه کنیم، می‌بینیم که در هزینه‌های جاری حدود ۳۰ درصد بیشتر از بودجه در نظر گرفته شده هزینه شده، در حالی که در حوزه عمرانی بودجه‌های تعیین شده کامل تخصیص نیافته است.

محسن هاشمی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مشکلات ما این است که حدود ۷۰ شرکت و سازمان تابعه داریم، این در حالی است که متأسفانه تعداد همایش‌های برگزار شده هم زیاد است.

وی گفت: ما به همراه برخی مدیران به خدمت آقای جهانگیری رفتیم تا جلسه‌ای در آنجا داشته باشیم. آنجا به ما فقط یک بیسکوییت، آب و چای داده شد، اما در بسیاری از جلسات شهرداری شاهد پذیرایی با سه نوع میوه هستیم!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اتفاقات در حوزه مسافرت‌های خارجی و حتی جذب نیرو هم دیده می‌شود که این صلاح نیست و نباید این‌گونه باشد.

محسن هاشمی گفت: آن چیزی که پیش‌بینی می‌کنیم این است به رغم اینکه کل بودجه سال ۹۸ به میزان ۱۹هزار میلیارد تومان تعیین شده است، اما احتمالاً هزینه‌های جاری ما بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این است که گزارش‌های تفریغ بودجه دیر آماده می‌شود و زمانی گزارش‌ها به دست ما می‌رسد که خیلی از مدیران از آن سازمان رفته‌اند و گزارش‌های به نوعی صوری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما امروز که در سال ۹۸ قرار داریم باید گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ را بررسی کنیم، در حالی که حتی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۶ هم آماده نیست.

محسن هاشمی گفت: اگر به کار‌ها سرعت ببخشیم و مدیران بفهمند که اگر خلافی کنند همان زمان به آن رسیدگی می‌شود، آن موقع تخلفات کمتر می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار