کد خبر: 982938
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج :
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: حدود هشت سال است که اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه نشده است.

مجید استاد کاظمی گفت : ناوگان اتوبوسرانی کرج ناوگان فرسوده ایست و حدود هشت سال است که اتوبوس جدیدی به آن اضافه نشده است.

استاد کاظمی افزود: میانگین عمر ناوگان حمل و نقل بخش خصوصی یازده سال و بخش مِلکی غیر از تعداد اتوبوس های اضافه شده ، حدود دَه سال است.

وی گفت : عمر مفید اتوبوس برای کلانشهر ها دَه سال است و تعدادی از اتوبوس های بخش خصوصی که تعهد خدمت آن ها تمام می شود و عمر آنها حدود دوازده سال به بالا است از سیستم خارج می شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: برخی از اتوبوس هایی که براثر فرسودگی دود زا شده بودند را از سیستم خارج کردیم که در این شرایط با کمبود وسیله ی حمل و نقل عمومی مواجه شدیم و مسافران معطل ماندند.

استاد کاظمی گفت : با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی گازوئیل استاندارد برای مصرف اتوبوس ها به ما تحویل داده می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: در حال حاضر سی اتوبوس جدید داریم که قرارداد فعلی آن پنجاه و شش دستگاه اتوبوس را شامل می شود که اولین پارت آن اماده تحویل است.

وی اشاره به ادغام دوخط تاکسیرانی درختی به شاه عباسی گفت : با یکی کردن دو خط تاکسیرانی که هم مسیر بودند از لحاظ ترافیکی وضعیت بهتر شده است.

استادکاظمی گفت : ۱۱۵ خط تاکسیرانی در کرج داریم که به طور کلی شامل هفت هزار و ۷۰۰ تاکسی است و تعداد تاکسی های هر خط به ظرفیت های آن مانند طول مسیر و تعداد مسافر بستگی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار