کد خبر: 982935
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از آغاز واگذاری زمین به صنوف آلاینده شهري استان در شهرکهاي صنعتی البرزخبر داد.

محمد امين فرشي اظهار کرد: با توجه به نیاز استان و دغدغه‌های موجود برای ساماندهی صنوف مزاحم شهری و برگزاری جلسات متعدد در سطوح عالی استانی، تصمیم برای انجام این کار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی گرفته شد.

وی تصریح کرد: این شرکت نیز با تهیه طرح‌های لازم و اخذ موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حداقل زمان ممکن فاز نخست این کار را برای ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به انجام رساند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرزافزود: این طرح برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری در داخل شهرکهاي  صنعتی ساماندهی  مي شود به طوری که واحدهای آلاینده مرتبط با صنایع فعال در شهرک صنعتی استقرار داده می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز مهم‌ترین مزیت استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری در شهرک هاي صنعتي را برخوردار بودن از زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن  و به شبکه اینترنت پرسرعت نیز متصل مي باشند.

محمد امین فرشی گفت: در راستای ساماندهی صنوف مزاحم شهری شرکت شهرکهای صنعتی استان با ۱۹نفر از ریخته گران و فلزتراشان استان انعقاد قرارداد (واگذاری زمین) جهت استقرار در شهرکهای صنعتی کوثر و اشتهارد در پائیز ۹۸  صورت داده است.

وی افزود: برای ساماندهی صنوف مزاحم شهری آماده همکاری با ذينفان و سایر ارگانهای مرتبط با این موضوع هستیم.

فرشی تصریح کرد: ایجاد مکان مناسب برای استقرار این واحدها از اولویتهای ما محسوب میشود که امیدواریم با همکاری اصناف محترم وارگانهای مرتبط، زمینه همكاري آن را فراهم نموده و در راستای رفاه شهروندان و هم استانی های عزیز و عمران آبادانی شهر و استان گام برداریم.

برگزاری تور مديران صنايع استان البرز

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان البرزدر ادامه  گفت:  در آبان و آذرماه سال جاری توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز 5 تور مدير ان صنايع استان برگزار گرديد.

فرشی افزود: انتقال تجارب سرمایه گذاران و صنعتگران، آشنایی بازدیدکنندگان با توانمندی های واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و ایجاد  ارتباط و تعامل بین صنایع، نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید از اهداف برگزاری این تورها به شمار می رود.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از اول سال تاکنون اقدام به برگزاری 14تور صنعتی کرده است كه  بیش از297 نفر دراین تورها شرکت کرده اند.

فرشی اظهار داشت: صاحبان صنعت و سرمایه گذاران و کارآفرینان از جمله اقشار حضور یافته در این تورهای صنعتی بوده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار