کد خبر: 982448
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
دستگاه‌های سانترال به عنوان مرکز تلفن در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی نقش و اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده اند. امکاناتی که این دستگاه‌ها در اختیار مدیران و کارمندان بخش‌های مختلف قرار می‌دهند باعث شده است تا از این دستگاه‌ها بتوان برای مدیریت تماس‌ها که منجر به مدیریت کسب و کار می‌شود استفاده نمود.
خدمات بی نظیری که سایت pbxshop.co در زمینه‌ی آموزش سانترال پاناسونیک ارائه می‌دهد باعث شده است تا مشتریانی بسیاری در تماس با این شرکت مشکلات و موارد خاصی که در استفاده از سانترال دارند را برطرف نمایند.
 
آموزش سانترال

دستگاه‌های سانترال به عنوان مرکز تلفن در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی نقش و اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده اند.
 
خدمات رایگان بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک برای همه‌ی افراد

آموزش سانترال

امکاناتی که این دستگاه‌ها در اختیار مدیران و کارمندان بخش‌های مختلف قرار می‌دهند باعث شده است تا از این دستگاه‌ها بتوان برای مدیریت تماس‌ها که منجر به مدیریت کسب و کار می‌شود استفاده نمود.

در واقع شرکت‌های نوپا برای پیشرفت و توسعه‌ی کسب و کار خود یک دستگاه سانترال را خریداری نموده تا از این طریق بتوانند علاوه بر مدیریت تماس‌های خود، به تمامی تماس‌های برقرار شده از طرف مشتریان پاسخ دهند.

این امر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که کسب و کار شرکت وابسته به مشتریان و پاسخ دهی به تماس‌های آن‌ها باشد.

اهمیت بالای دستگاه‌های سانترال باعث شده است تا افراد متخصصی در زمینه‌ی آموزش، نصب و استفاده از دستگاه‌های سانترال فعالیت نمایند.

بسیاری از این مراکز در قبال آموزشی که برای دستگاه‌های مختلف سانترال ارائه می‌کنند، هزینه‌ای را در نظر می‌گیرند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و البته توجه به توان مدیریت هزینه‌های شرکت‌های مختلف، تیم فنی و مشاوره‌ای pbxshop.co تصمیم گرفته است تا بهترین خدمات را در زمینه‌ی آموزش سانترال به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهد.

خدماتی که در این سایت و مرکز آن ارائه می‌شود می‌تواند هر کاربر مبتدی که هیچ آشنایی با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک ندارد را نیز با صفر تا صد راه اندازی و نصب دستگاه‌های سانترال آشنا نماید.

با مراجعه به pbxshop.co با یک فروشگاه اینترنتی جذاب و متنوع رو به رو هستید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت که توانسته است آن را نسبت به دیگر سایت‌های آموزش سانترال پاناسونیک متمایز کند، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار آموزش از طریق روش‌های مختلف می‌باشد.
 
خدمات رایگان بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک برای همه‌ی افراد

فروشگاه اینترنتی pbxshop.co
 
زمانی که به صفحه‌ی هر محصول مانند کارت سانترال، تلفن سانترال، انواع دستگاه‌های سانترال و دیگر تجهیزات جانبی دستگاه‌های سانترال مراجعه می‌کنید، توضیحات کاملی در مورد ویژگی‌ها و امکانات این محصولات ذکر شده است که می‌تواند در شناخت آن‌ها بسیار موثر باشد.

خدمات سایت در زمینه‌ی آموزش سانترال پاناسونیک

در کنار فروشگاه اینترنتی اگر به هر گوشه‌ای از سایت نگاه کنید، صفحات مختلفی در مورد آموزش سانترال را مشاهده می‌کنید.

یکی از بهترین خدمات تیم فنی ما، تهیه ویدیو‌های آموزشی برای مشتریان و همکاران عزیز می‌باشد.

در این ویدیو‌های آموزشی که تدریس آن‌ها توسط مجرب‌ترین اساتید داخلی صورت می‌گیرد، کاربران دستگاه‌های سانترال می‌توانند اطلاعات مفیدی در زمینه‌ی استفاده از امکانات مختلف دستگاه‌های سانترال مانند مسیر دهی تماس ها، شناخت کارت سانترال، راه اندازی دیزا یا تلفن گویا و ... را به دست آورند.

ویژگی خاص این ویدیو‌های آموزشی کوتاه بودن آن‌ها می‌باشد که باعث شده است تا مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن با مشاهده‌ی آن بتوانند مشکلات خود برطرف نمایند.

پکیج آموزش سانترال راهی برای برطرف کردن تمامی دغدغه‌های مشتریان

نیاز سنجی تیم فنی مرکز در هنگام مراجعه به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای رفع مشکلات آن‌ها در زمینه‌ی دستگاه‌های سانترال و البته استفاده از تماس مشتریان با مشاوران مرکز برای رفع تمامی مشکلات دستگاه‌های سانترال و فعال نمودن قابلیت‌های مختلف باعث شد تا در قالب یک پکیج کامل، امکانات مختلف سانترال‌های پاناسونیک را مورد بررسی قرار دهیم.

پکیج آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴
 
همانطور که می‌دانید سانترال‌های پاناسونیک به دو دسته‌ی سانترال‌های کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند.

آموزش سانترال
 
خدمات رایگان بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک برای همه‌ی افراد

سانترال‌های کم ظرفیت پاناسونیک برای شرکت‌ها و کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارایی بیشتری دارند.

همین امر باعث شده است تا شاهد گستردگی این محصولات در سطح کشور باشیم.

این گستردگی و تقاضای زیاد مشتریان برای راه اندازی امکانات مختلف دستگاه‌های کم ظرفیت باعث شد تا پکیج آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴ را برای آن‌ها تهیه و تدوین کنیم.
 
در این پکیج کاربران می‌توانند تمامی کد‌ها و سناریو‌های مختلف برای برنامه ریزی امکانات دستگاه‌های سانترال ۸۲۴ را مشاهده نمایند.

قیمت عالی این پکیج یکی از مهم‌ترین عوامل محرک برای خرید آن توسط مشتریان بوده است.

پکیج آموزش سانترال پاناسونیک NS۵۰۰
 
برای کسانی که در محیط خود از دستگاه‌های پرظرفیت و تحت شبکه NS۵۰۰ استفاده می‌کنند نیز یک پکیج آموزش بر روی سایت قرار گرفته است.

البته این پکیج آموزش سانترال NS۵۰۰ فقط به صورت مقدماتی و شامل برنامه ریزی‌های مخابراتی دستگاه بوده و تیم فنی مرکز در آینده پکیج کاملتری در مورد همه‌ی بخش‌های دستگاه از جمله قابلیت‌های تحت شبکه آن آماد خواهد نمود.

پکیج راه اندازی سیپ ترانک

در پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک تمامی مسائل مربوط به این خطوط و تلفن‌های قابل اتصال و همچنین مزایای استفاده از آن‌ها به صورت عملی توضیح داده شده است تا کاربران بتوانند بدون هیچ مشکلی خطوط سیپ ترانک را روی دستگاه‌های تحت شبکه پاناسونیک راه اندازی نمایند.

پکیج آموزش سانترال tda
 
استقبال بی نظیر مشتریان از پکیج آموزش سانترال ۸۲۴ باعث شد تا تیم فنی ما با استفاده از اساتید با تجربه در این حوزه، اقدام به تهیه پکیج در مورد آموزش سانترال tda نیز نماید.

با خرید این پکیج که با قیمت بسیار مناسب بر روی سایت قرار گرفته است، می‌توان تمامی مراحل نصب، راه اندازی و استفاده از دستگاه سانترال را با تمامی جزئیات مشاهده نمود.

پکیج آموزش سانترال tda
 
علاوه بر این سناریو‌های مختلف دستگاه سانترال tda مانند گذر از صفر سانترال در این پکیج قرار داده شده است.
مزایای و ویژگی‌های بسیار زیاد پکیج آموزش سانترال tda می‌تواند هر مشتری و کاربر حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای را برای خرید این محصول ترغیب نماید.

از جمله مزایای آن می‌توان به استفاده برای دستگاه‌های سانترال tde و ns۵۰۰، دو ساعت کلاس رایگان حضوری برای آموزش سانترال با بهترین اساتید و استفاده‌ی رایگان از آپدیت‌های پکیج اشاره نمود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار