کد خبر: 981914
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
معمای قرص‌های جاسازی شده در بین کیک‌های لایه‌ای هنوز حل نشده باقی‌مانده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: با این تفاوت که حالا کیک‌های لایه‌ای با طعم قرص در جغرافیای گسترده‌تری پخش شده و به جز استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، حالا این کیک‌ها در استان‌های بوشهر، البرز و کرمانشاه هم دیده شده است. تصاویر منتشرشده از این کیک‌ها نشان می‌دهد، قرص‌ها بعد از فرآیند پخت در کیک‌ها جاسازی شده‌اند چراکه نه تغییر رنگ داده‌اند و نه فرم آن‌ها تغییر کرده و کاملاً سالم به نظر می‌رسند. نکته مثبت ماجرا اینجاست که نتایج آزمایش‌های وزارت بهداشت نشان می‌دهد قرص‌های مذکور به هیچ عنوان مخدر یا روانگردان نیستند و در گروه دارو‌های معمولی مثل استامینوفن یا آنتی هیستامین‌ها می‌گنجد.

آخرین اخبار درباره معمای قرص‌های جاسازی شده در کیک‌های لایه‌ای، صحبت‌های روزگذشته وزیر بهداشت در این‌باره است.

سعید نمکی با تأکید بر اینکه موضوع جاسازی قرص در کیک‌ها امنیتی است که با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب صنعت غذایی انجام شده، افزود: «موارد جاسازی قرص در کیک‌ها در بیرون از چرخه تولید و توزیع رسمی بوده است و همکاران ما در حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حال پیگیری موضوع هستند.»

بنا به تأکید وی هیچ مورد مسمومیت ناشی از مصرف این کیک‌ها تاکنون نداشته‌ایم و به زودی جزئیات بیشتری از عوامل شبکه این اقدام به مردم اعلام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار