کد خبر: 981489
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
واکنش کاربران فضای مجازی به سورپرایز آذری‌جهرمی
سورپرایز وزیر ارتباطات درباره فراهم شدن انتقال بسته‌های پستی با پهپاد با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: چند روز پیش بود که محمد جواد آذر جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری از یک سورپرایز برای مردم خبر داد. پس از گمانی زنی‌های فراوان سرانجام جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود از این سورپرایز رونمایی کرد؛ انتقال بسته‌های پستی با پهپاد. جهرمی در این پست نوشت: «خانم‌ها و آقایان. به پست + (پُست پِلاس) خوش آمدید!
ما به جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم که واقعا هزینه‌ها کمتر بشه و از آلودگی شهر‌ها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست+:
* انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و... از جمله کار‌هایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشور‌های کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند. ما می‌توانیم! خدا وقت به همه‌ی جوانان ایرانی برای این دستاورد!
* تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی
همچنین به مناسب آغاز پست+، ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود.»

اما این سورپرایز جهرمی با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود. بسیاری با انتشار پست و درج کامنت به این سورپرایز وزیر ارتباطات واکنش نشان دادند. در ادامه تعدادی از این پست‌ها را مشاهده خواهید کرد.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
با این گسترش فضای دیجیتال و مجازی و شبکه ها و پیک موتوری در فاصله های شهری که مهم تره باری عموم اون وقت تازه کلا چند درصد مردم معمولی چند درصد کارهاشون را با پست انجام می دن که حالا ذوق زده بشیم البته اگه همه جانبه بررسی شده باشه پ بعداز مدتی تعطیل نشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار