کد خبر: 980870
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۵
فروش دومین مرحله از خودروی پراید ۱۳۱ در حالی دیروز انجام شد که در بازار خرید و فروش قیمت پراید ۱۳۱ به ۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش «تسنیم»، دیروز شرکت سایپا با هدف تنظیم بازار و شکستن حباب قیمت‌ها، طرح فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱ را آغاز کرد. براساس اعلام سایپا این دومین مرحله از فروش فوری پراید ۱۳۱ در هفته جاری است. در این طرح پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد که خریداران می‌توانستند در قالب سه چک چهار ماهه با تسهیلات ۴ میلیون تومانی اقدام به ثبت‌نام کنند. فروش دومین مرحله از خودروی پراید ۱۳۱ در حالی انجام شد که در بازار خرید و فروش خودرو قیمت پراید ۱۳۱ به ۵۰ میلیون تومان رسیده‌است. البته قیمت این خودرو در هفته گذشته ۴۹ میلیون تومان بود که با گذشت یک هفته دیروز به ۵۰ میلیون تومان رسیده‌است. به عبارت دیگر، این فروش‌ها هم نتوانست در کاهش قیمت این محصول در بازار مؤثر باشد و حتی بازار شاهد رشد هم هست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
یه جور میگید فروش فوری انگاری خدای ناکرده چند تا برا فروش گذاشتن....این نحوه فروش فوری که ظرفیتها ظرف 2 الی 3 ثانیه پر میشه به نظر شمای نویسنده باید تو بازار تاثیری داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟
فروش فوری اونیه که مردم بتونن تو نمایندگیها برن و بدون دردسر هر نفری یه ماشین با همین شرایطی که الان گذاشتن ثبت نام کنند و ظرف یه ماه هم ماشین رو تحویل بگیرن....
نه اینکه مایی که ماشین میخواهیم در به در دنبال یکی بگردیم که بتونه ما رو تو سایت ثبت نام کنه...بعدشم اونی که پیدا میشه محض رضای خدا که این کار رو نمیکنه اون هم تقاضای دو میلیون تومن پول داره.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار