کد خبر: 980399
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
رئیس رژیم صهیونیستنی مراتب خشم خود را از بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بنی گانتز رئیس ائتلاف آبی سفید به علت ناتوانی در تشکیل کابینه ابراز داشت.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستنی مراتب خشم خود را از بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بنی گانتز رئیس ائتلاف آبی سفید ابراز داشت.

وی، بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بنی گانتز رئیس ائتلاف آبی سفید را به علت ناتوانی در تشکیل کابینه جدید به شدت مورد انتقاد قرار داد.

رووین ریولین خطاب به آن‌ها گفت: ظاهرا شما دیوانه شده‌اید و اگر چنین است، دیوانگی‌تان برای خودتان، اسرائیلی‌ها را به دیوانگی نکشید.

رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو و گانتز مذاکراتی طولانی‌مدت، خسته‌کننده و بی‌نتیجه را انجام دادند.

گانتز تنها یک هفته دیگر برای تشکیل دولت جدید زمان دارد و تمامی شواهد حاکی از آن است که به احتمال فراوان او نیز همانند نتانیاهو دراین ماموریت شکست خواهد خورد و ظاهرا انتخابات کنست به دور سوم کشیده خواهد شد.

این در حالی است که «رام بن باراک» عضو کنست رژیم صهیونیستی از ائتلاف آبی سفید، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به شدت مورد حمله قرار داد و تاکید کرد که نباید فرصتی دیگر به او برای تشکیل کابینه جدید داده شود.

وی گفت: اصلا منطقی و اخلاقی نیست و جهانیان نیز این را قبول ندارند که به نتانیاهو فرصت دهیم کابینه جدید را تشکیل دهد، زیرا او متهم به رشوه و کلاهبرداری است و در صورتی که چنین کاری کنیم، وجهه ما نزد تمام دنیا خراب می‌شود.

همزمان رسانه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» فاش کرد که مذاکرات بین ائتلاف آبی سفید و لیکود به خاطر اختلافات، همچنان بی‌نتیجه مانده است.

از سوی دیگر «میکی زوهار» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود روز گذشته اعلام کرد که این رژیم به سمت انتخابات سوم پیش خواهد رفت.

کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از وی بیان کرد که کابینه وحدتی در کار نخواهد بود و لیکود دیگر با ائتلاف آبی سفید دیدار و مذاکره نخواهد کرد.

زوهار گفت: رهبران ائتلاف آبی سفید تصمیم گرفتند با ما کابینه وحدت را تشکیل ندهند، ما به آن‌ها پیشنهاد دادیم نتانیاهو ۵ ماه اول نخست وزیر باشد و پس از آن بنی گانتز نخست وزیر باشد، اما وی با این پیشنهاد مخالفت کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
رئیس رژیم صهیونیستی به نتانیاهو و گانتز حمله کرد....
وقتی کرمها در هم می تنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار