کد خبر: 978935
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر
هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که تیم شهرداری ورامین با شکست راه یاب ملل مریوان همچنان بدون شکست باقی ماند. در حساس‌ترین بازی دو تیم سایپای تهران برابر پیکان تن به شکست داد. تیم شهرداری ورامین که در سنندج میهمان تیم راه یاب ملل مریوان بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر نماینده سنندج را شکست دهد. در دیگر بازی هفته نیز امروز پیام خراسان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر خاتم اردکان را شکست دهد. تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سپاهان نیز از سد حریفان خود گذشتند.
شهروند اراک یک – شهرداری ارومیه ۳
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در اولین بازی در اراک تیم شهروند در حالی میزبان شهرداری ارومیه بود که حدود ۵۰۰ تماشاگر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند و در نهایت تیم میهمان توانست شهرموند اراک را ۳ بر یک شکست دهد. در ست اول شاگردان مطصفی کارخانه اسیر جو سالن شدند و نتوانست عملکرد همیشگی شان را به نماسش بگذارند، اما در ست‌های بعدی با ارائه نمایش بی نقص در سه ست متوالی برنده میدان لقب گرفتند و تا همچنان به برد‌های خود ادامه دهند. در مقابل تیم شهروند اراک که تصور می‌شد به برد دلچسب برسد در نهایت باخت و تا همچنان بدون برد در جدول لیگ برتر قرار گیرد.
پیکان پیروز دوئل خودروسازان شد
شهرداری گنبد ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان یک
در دیگر بازی دیروز شهرداری گنبد پذیرای تیم فولاد سیرجان بود که این بازی هم ۳ بر یک به سود گنبدی‌ها خاتمه یافت. این برد در حالی برای شهرداری گنبد کسب شد که دو شکست متوالی را تجربه کرده بودند و حالا با این برد با انگیزه زیاد به مصاف حریف خود در هفته نهم می‌روند. گنبدی‌ها با این برد پنجمین بردشان را جشن گرفتند.

سایپا تهران ۲ – پیکان تهران ۳
اما در حساس‌ترین بازی دیروز نبرد دو خودروساز بود که در نهایت در یک جدال حساس و دیدنی این تیم پیکان بود که توانست در خانه حریف ۳ بر ۲ پیروز میدان شود. دوئلی که ۵ ست به طول انجامید و از حساسیت خاصی برخوردارشده بود. تیم پیکان با این پیروزی، پنجمین برد خود را کسب کند و همچنان در تعقیب سپاهان و شهرداری ورامین باشد.

شهرداری ورامین ۳ – راه یاب ملل مریوان صفر
در ورامین تیم شهرداری و مدافع عنوان قهرمانی توانست در یک بازی نچندان سخت ۳ بر یک تیم راه یاب ملل مریوان را از پیش رو بردارد و به هفتمین برد خود دست یابد. در این بازی زرینی و شهرام محمودی عملکرد خیلی خوبی داشتند به طوری که محمودی به تنهایی ۲۱ امتیاز کسب کرد.

خاتم اردکان صفر – پیام خراسان ۳
در دیگر بازی دیروز تیم خاتم اردکان با ارائه یک بازی ضعیف ۳ بر صفر برابر میهمان خود تیم پیام خراسان تن به شکست داد تا مسعود آرمات در واکنش به عملکرد بد بازیکنانش استعفا دهد موضوعی که به نظر نمی‌رسد مورد قبول مویران باشگاه قرار بگیرد. پیروزی شاگردان خداوری در پیام مشهد باعث شد تا دومین برد فصل را جشن بگیرند.

شهداب یزد صفر – فولاد سپاهان اصفهان ۳
در آخرین دیدار دیروز در یزد تیم شهداب میزبان تیم تازه وارد فولاد سپاهان بود. تیمی که این هفته‌ها با رحمان محمدی‌راد به روند فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و توانست پیروزی ارزشمندی خارج از خانه‌ای را کسب کند. در این بازی سپاهانی‌ها با سرویس هاس عالی خود اجازه خودنمایی به تیم میزبان را ندادند. سپاهان با این برد بعد از شهرداری ورامین در رتبه دوم جدول قرار گرفته است.
 

نتایج دیدار‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:

شهرداری ورامین ۳- راه یاب ملل مریوان صفر
خاتم اردکان صفر- پیام خراسان ۳
شهداد یزد صفر، فولاد سپاهان اصفهان۳
شهروند اراک ۱- شهرداری ارومیه ۳
سایپا ۲ - پیکان ۳
فولاد سیرجان ۱ – شهرداری گنبد ۳
 
پیکان پیروز دوئل خودروسازان شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار