کد خبر: 977433
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
استاندار البرز خبرداد
استاندار البرز گفت: دهکده سلامت که سالیان گذشته کلنگ آن بر زمین زده شد اما به‌علت عدم پیگیری موارد قانونی به سرانجامی نرسید، تا اوایل سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

عزیزالله شهبازی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات مهمی که در دستورکار شوراهای توسعه استان قرار دارد، رسیدگی به پرونده‌هایی است که برای ایجاد سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید در کارگروه‌های مختلف مصوب و در شورا مطرح می‌شوند.

استاندار البرز در ادامه بیان کرد: امروز 10 پرونده که بعضی از آن‌ها مربوط به سال‌های گذشته بود، مورد تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت که عمده این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه کشاورزی، پرورش دام و عرصه‌های تولیدی است.

وی از راه‌اندازی دهکده سلامت در البرز خبر داد و افزود: پروژه دهکده سلامت سالیان گذشته کلنگ آن بر زمین زده شد اما به‌علت عدم پیگیری موارد قانونی به سرانجامی نرسید؛ تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده از این مجموعه ملی که در نظام سلامت کشور سرآمد است بهره‌برداری خواهد شد. در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد.

شهبازی با بیان اینکه البرز یکی از سه استان برتر کشور در افزایش اعتبارات عمرانی است، اظهار کرد: پایه توزیع، تخصیص و تأمین اعتبارات استان برای سال 99 ضعیف است. در زمینه اعتبارات هزینه‌ای سال 99 در حوزه های عمرانی، توازن و تملک دارایی، نفت و ارزش افزوده تفاوت معناداری با متوسط کشوری داشته‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار