کد خبر: 977125
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
شهردار کلانشهر کرج:
شهردار کلانشهر کرج در مراسم افتتاح همزمان سه ایستگاه آتش نشانی که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر به همراه مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد گفت : تا پایان امسال علاوه بر خرید ۱۰ خودروی عملیاتی، ۳۰ میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات آتش نشانی هزینه خواهد شد.

علی کمالی زاده یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها را افزایش ایمنی عنوان کرد و افزود: شهرداری مکلف به ایجاد شهری ایمن برای شهروندان است تا زندگی آنان در امان باشد.

وی با اشاره به تلاش آتش نشانان شهرداری کرج در حوادث مختلف از جمله بارش ها اخیر که به سیل شباهت بیشتری داشت، گفت: در بارش های سیل آسای اخیر در یک ساعت بیش از ۳۸ عملیات انجام شد.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی به خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اضافه می شود، خاطرنشان کرد: برای خرید تجهیزات آتش نشانی ۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که تا پایان سال هزینه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه سالانه ۸۰ میلیارد تومان برای ایمنی شهر هزینه می شود، یادآور شد: با افزایش ایستگاه های آتش نشانی برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تلاش می کنیم.

با افتتاح سه ایستگاه آتش‌نشانی سبک شهرداری کرج، تعداد ایستگاه های فعال در این کللانشهر به عدد ۲۹ رسید

در ادامه ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه با افتتاح این سه ایستگاه ظرفیت ایستگاه های آتش نشانی شهرداری کرج از ۲۶ ایستگاه به ۲۹ ایستگاه رسیده است، اظهار کرد: در برخی مناطق زمان رسیدن به حوادث در حالی به حدود سه دقیقه رسیده که زمان استاندارد آن ۵ دقیقه است.

محمد یساولی از ساماندهی ۴۸ نیروی شرکتی به عنوان اپراتور در ایستگاه های آتش‌نشانی خبرداد و افزود: در کنار این فعالیت به این نیروها آموزش‌های ایمنی داده می‌شود تا در عملیات‌ها نیز فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات این سازمان تا رسیدن استانداردها فاصله‌ زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: پایان این دوره شورای اسلامی شهر کرج به استانداردهای لازم در حوزه آتش‌نشانی دست پیدا می‌کنیم.

یساولی با اشاره به افتتاح سه ایستگاه آتش‌نشانی در این کلانشهر، خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال احداث و برای بهره‌برداری آماده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار