کد خبر: 971594
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
در گفت‌وگوی «جوان» با نویسنده و کارگردان «بانوی عمارت» مطرح شد
نویسنده فصل اول مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» از حضور نداشتن خود در نگارش فصل دوم این مجموعه خبر داد، ولی کارگردان این مجموعه عنوان کرد هنوز فیلمنامه فصل دوم را ندیده و پس از خواندن درباره آن نظر خواهد داد.
زینب امجدیان
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: پس از آنکه دو روز پیش مجید مولایی تهیه کننده فصل اول مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت از اتمام نگارش فیلمنامه فصل دوم این مجموعه خبر داد «جوان» در گزارشی به این موضوع پرداخت که بخش عمده موفقیت این مجموعه متکی بر فیلمنامه و کارگردانی آن بود ولی معلوم نیست فصل دوم نیز با حضور عوامل اصلی فصل اول ساخته شود چراکه تهیه کننده نامی از نویسنده فیلمنامه نبرده و سخنی از اینکه چه کسی قرار است فصل دوم سریال را بسازد به میان نیاورده است، به همین دلیل «جوان» روز گذشته سراغ نویسنده و کارگردان فصل اول سریال بانوی عمارت رفت و درباره این موضوع که آیا ایشان از ساخته شدن فصل دوم این مجموعه اطلاعی دارند یا خیر و اینکه آیا قرار است فصل دوم با همکاری این دو تولید شود، سؤال کرد.

احسان جوانمرد، نویسنده فصل اول سریال بانوی عمارت در این ارتباط به «جوان» گفت: «من در فصل دوم مجموعه حضور ندارم و همکاری با تهیه‌کننده نداشته‌ام، اما با دوستان در تماس هستم و به من گفتند که فیلمنامه تمام شده است.» از سویی دیگر «جوان» با عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال بانوی عمارت تماس گرفت و او در پاسخ به اینکه تهیه کننده از اتمام نگارش فیلمنامه فصل دوم بانوی عمارت و نیز تحویل آن به صداوسیما خبر داده عنوان کرد: «من اطلاعی ندارم و هنوز فیلمنامه را نخوانده‌ام که بتوانم اطلاع دقیقی به شما بدهم، ان‌شاءالله بتوانم تا ۱۰ روز دیگر پس از دیدن فیلمنامه در این زمینه که اشتیاقی برای ساخت فصل دوم دارم یا خیر به طور دقیق اظهار نظر کنم.»

سریال بانوی عمارت که سال گذشته از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد توانست پس از مدت‌ها نظر مخاطبان سیما را به خود جلب کند. عمده موفقیت این سریال به متن بسیار خوب و فیلمنامه‌ای مربوط می‌شد که از فرازو فرود‌های فنی، تکنیکی و دراماتیک دقیقی بهره می‌برد. از سویی دیگر کارگردانی درخشان عزیزالله حمیدنژاد بانوی عمارت را به مجموعه‌ای جذاب و دیدنی تبدیل کرده بود. از جمله نکات مثبت این سریال استفاده مناسب از زبان فارسی بود که در تمام دیالوگ‌ها وزانت و زیبایی این زبان به چشم می‌آمد و برخلاف بسیاری از آثار نمایشی نقطه قوت این مجموعه بود. باید امیدوار بود تولید فصل دوم این مجموعه بدون عوامل اصلی فصل اول روی قوت‌هایی از این دست تاثیر منفی نگذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار