کد خبر: 970247
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
با مشارکت شهرداری و خبرنگاران صورت گرفت:
زنگ سال تحصیلی جدید امسال برای طرح استقبال از مهر با آماده سازی مدرسه دخترانه ابتدایی"بدر" در قلب بافت تاریخی پایتخت با مشارکت شهرداری تهران و اقدامات خودجوش خبرنگاران، با حضور خانواده شهداء نواخته می‌شود.
به گزارش جوان آ‌نلاین به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، درآستانه آغاز سال تحصیلی جدید گروهی از خبرنگاران، خیرین و همکاران بخش‌های مختلف شهرداری تهران درصدد برآمدند تا در یک اقدام ضربتی مدرسه‌ای را در قلب بافت تاریخی، برای حضور دانش آموزان آماده کنند.
بهزاد صوری در خصوص اقدامات خودجوش انجام شده در طرح استقبال از مهر گفت: با توجه به وجود بافت ارزشمند تاریخی منطقه ۱۲، با صلاحدید معاون شهرسازی و معمای شهرداری تهران مقرر شد امسال زنگ استقبال از مهر در این منطقه، در مدرسه‌ای قدیمی با قدمت بیش از هشتاد سال به صدا درآید.
وی افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مدیر مدرسه ابتدایی دخترانه " بدر" و بازدید‌های میدانی از این مدرسه فرسوده که در قلب بافت تاریخی محدوده بازار قرار دارد. اولویت‌ها و نیاز‌های اولیه برای حضور دانش آموزان احصاء شد.
صوری گفت: با کمک جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها بر اساس نیاز‌ها و تخصص، تقسیم کار شده و آماده سازی مدرسه آغاز شد.
مدیر روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: کار‌های اجرایی از روز پنج شنبه ۲۸ شهریور، با استقرارگروهی خود جوش و داوطلب از خبرنگاران و اهالی رسانه، با همراهی اکیپی از شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۲ در مدرسه شروع شد.
وی گفت: با کمک و مساعدت بخش‌های مختلف شهرداری تهران، زیباسازی محوطه با قرار دادن گل و گلدان و رنگ آمیزی، روکش آسفالت حیاط مدرسه به مساحت ۸۰۰ مترمربع، تعبیه مخازن پسماند و ... انجام شد.
صوری تأکید کرد، درصدد هستیم پس از بازگشایی این مدرسه با مشارکت مسئولان مدرسه، ضمن مکاتبه با دستگاه‌های متولی، خیرین و نیرو‌های داوطلب، احیاء و نوسازی مدرسه را پیگیر شویم.
 
ساماندهی کارگاه‌های ساختمانی و ایمن سازی معابر در طرح استقبال از مهر
ساماندهی کارگاه‌های ساختمانی و ایمن سازی معابر در طرح استقبال از مهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار