کد خبر: 969972
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
خطیب موقت نماز جمعه تهران از مردم خواست در فصل انتخابات باهوش باشند و فریب شعار‌های زیبا را نخورند، زیرا عناصر خائن و منافقین شعار‌های قشنگ می‌دهند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، تقوا و یاد خداوند را تنها راه نجات از وسوسه‌های شیطان دانست و گفت: یاد خداوند موجب نورانیت دل است. ممکن است هر فردی گرفتار بیماری فراموشی یاد خداوند شود، هرگاه یاد خداوند را فراموش کنیم ممکن است مرتکب هر جنایتی شویم.

موحدی کرمانی با بیان اینکه وسوسه‌های شیطان موجب غفلت افراد از یاد خداوند می‌شود، گفت: غفلت موجب می‌شود برخی ده‌ها هزار میلیارد از بیت‌المال را دزدیده و به خارج از کشور بروند. در اینجا باید از رئیس قوه قضائیه به دلیل مقابله با فساد تشکر کنیم. آقای رئیسی مچ دزد‌ها را می‌گیرد و دانه به دانه محاکمه و برخورد قاطع می‌کند و امیدواریم در این امر موفق باشند. وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع میدان‌های مختلفی دارد. گاهی جنگ است که باید در آن میدان حضور پیدا کرد و به دفاع از کشور پرداخت و گاهی جنگ فرهنگی است. همه ما در عرصه فرهنگی مسئولیم و باید از فرهنگ عاشورا، عفاف و حجاب دفاع کنیم.

موحدی کرمانی دفاع اقتصادی را یکی دیگر از عرصه‌های دفاع دانست و گفت: امریکا فکر می‌کند با افزایش فشار اقتصادی می‌تواند مردم ایران را به زانو در بیاورد، اما همگان می‌دانند که فشار اقتصادی آن‌ها مؤثر نبوده است. به همین دلیل به فشار دروغگویی روی آورده‌اند و تا می‌توانند دروغ می‌گویند. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر لزوم اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: باید به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم و در حالی که دشمن با دروغگویی به‌دنبال اهداف خود است باید از اقتصاد مقاومتی پیروی کنیم. موحدی کرمانی دشمن شناسی را یکی دیگر از اصول مهم برای مسلمین دانست و گفت: دشمن را باید به خوبی شناخت. اگر با ساده‌لوحی و ساده‌اندیشی دشمن را نشناسیم او به ما نزدیک می‌شود و ضربه خود را خواهد زد. دشمن تلاش می‌کند ماهیت خود را پنهان و به ما نزدیک شود تا ما از او غافل شویم و بعد از آن ضربه خود را وارد کند. وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ادامه داد: در فصل انتخابات باهوش باشید. فریب شعار‌های زیبا را نخورید زیرا عناصر خائن و منافقین شعار‌های قشنگ می‌دهند. مراقب باشیم و افراد را بشناسیم. اگر دیدید فردی امین است به او رأی دهید وگرنه فریب شعار‌های قشنگ را نخورید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار