کد خبر: 964684
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
طی روز‌های اخیر، رئیس دادگاه انقلاب اعلام کرده بود متخلفانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و منتشر کنند یا آن را به افراد یا رسانه‌های دشمن ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود. در کمتر از یک هفته این اظهارنظر به منصه عمل رسید و یکی از عوامل ارسال‌کننده فیلم به دشمن بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: فرد بی‌حجابی که از آمر به معروف فیلم گرفته و برای رسانه‌های دشمن ارسال کرده بود، ساعاتی پس از انتشار فیلم، با وصول گزارش مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و صدور دستور قضایی، توسط مأمورین پلیس اطلاعات و امنیت شناسایی و بازداشت شد.
به استناد فیلمی که از سوی دادسرای ارشاد در صفحه مجازی ایتا منتشر شده است، یکی از شهروندان به سه فردی که علناً در اتومبیل کشف حجاب کرده بودند تذکر می‌دهد، ولی یکی از این افراد تحت تأثیر فضای القاشده توسط بیگانگان، شروع به فیلمبرداری از این شهروند و تهدید وی برای ارسال فیلم به رسانه‌های دشمن می‌کند. در همین راستا علاوه بر تهدید اصل ارسال فیلم برای پیگیری از سوی دادسرای ارشاد را هم مورد تمسخر قرار می‌دهد، اما فرد آمر به معروف بدون اینکه کوچک‌ترین حاشیه‌ای به وجود بیاید، از این افراد و اتومبیل‌شان تصویر می‌گیرد و همان ساعت برای سامانه دادسرای ارشاد ارسال می‌کند.
با انتشار فیلم ارسالی این فرد فریب‌خورده در یکی از صفحات اینستاگرامی دشمن موسوم به علینژاد، در کمتر از ۱۰ ساعت توسط نیرو‌های پلیس امنیت و اطلاعات ناجا دستگیر می‌شود.
فردی که فیلم را برای صفحه علینژاد ارسال کرده، ضمن ابراز پشیمانی اعلام می‌کند افرادی مثل علینژاد مزدورانی هستند که خودشان با خیال راحت آن سوی دنیا نشسته‌اند و با سوءاستفاده از دختران جوان، از آن‌ها در جهت اهداف دشمن استفاده می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار