کد خبر: 964085
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
سه مردی که متهم هستند در جریان آتش‌سوزی عمدی ساختمان مسکونی در مجیدیه مرتکب قتل چهارنفر شده‌اند به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، شامگاه ۳‌بهمن‌۹۳ بود که مأموران پلیس از آتش‌سوزی ساختمان مسکونی شش‌طبقه‌ای در خیابان ابوالحسنی حوالی مجیدیه با خبر و راهی محل شدند. پس از اطفای آتش مأموران دریافتند در این حادثه زن ۶۲‌ساله‌ای، همراه نوه دوساله‌اش و دو مرد جوان دیگر به کام مرگ رفتند. بدین ترتیب با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. نخستین بررسی‌ها نشان داد آتش‌سوزی مرگبار عمدی بوده است و از خودروی بی‌ام‌وی که متعلق به صاحب اصلی این ساختمان است در پارکینگ آغاز شده و به دیگر طبقات سرایت کرده است.
مأموران در تحقیقات بعدی به رد پای سرایدار قبلی ساختمان رسیدند که حکایت از این داشت مرد سرایدار به خاطر اختلاف حسابی که با صاحب ساختمان داشته است، وی را تهدید به آتش‌سوزی کرده است. همچنین مشخص شد روز حادثه ساکنان ساختمان، مرد سرایدار و مرد دیگری به نام احسان را که او هم با مدیر ساختمان اختلاف دارد در نزدیکی ساختمان دیده‌اند. بدین ترتیب مأموران مرد سرایدار، احسان و مدیر ساختمان را به عنوان مظنونان اصلی حادثه بازداشت کردند.
متهمان در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کردند. بدین ترتیب بازپرس پرونده با توجه به عدم دلیل کافی برای اثبات اتهام متهمان برای آن‌ها قرار منع تعقیب صادر کرد، اما دادیار اظهار نظر با رد قرار منع تعقیب موضوع را برای سه‌متهم اصلی لوث تشخیص داد و پرونده را برای بررسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال کرد. قاضی دادگاه پس از بررسی نظر دادیار اظهار نظر را مورد تأیید قرار داد و پرونده را برای صدور کیفرخواست متهمان به دادسرا بازگرداند. چند روز قبل قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران پس از بررسی‌های لازم و با توجه به دلایل و مدارک سه‌متهم اصلی را مجرم شناخت و کیفرخواست آن‌ها را به جرم قتل عمد صادر کرد. بنابراین متهمان به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار