کد خبر: 963646
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
اجرای طرح «سینما با ما» در پردیس آزادی
در ادامه ایجاد طرح‌های تشویقی و تخفیف برای حضور بیشتر مردم در سینماها، این بار پردیس آزادی طرح «سینما با ما» را اجرا می‌کند.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: پردیس آزادی یکی از مهم‌ترین پردیس‌های سینمایی کشور که تا چندی پیش پرفروش‌ترین سینمای کشور بود، با اجرای طرحی به نام «سینما با ما» سانس‌هایی از اکران فیلم‌ها را در اختیار اقشار کم‌برخوردار قرار می‌دهد. به دنبال اعلام کاهش قیمت بلیت در پردیس‌های رازی و باغ کتاب و متعاقب آن نیم‌بها شدن تمامی سینما‌ها در سانس‌های روزانه، این بار پردیس آزادی تصمیم گرفته در قالب طرح «سینما با ما»، زمینه حضور بیشتر مردم در سینما‌ها را رقم بزند. در این طرح پردیس آزادی در روز‌های شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هر هفته به صورت متغیر صبح‌ها یک سانس خود را به قشر کم‌برخوردار تحت پوشش خیریه‌ها اختصاص می‌دهد و در صورت استقبال از این طرح تعداد سانس‌های نمایش فیلم افزایش پیدا می‌کند.
روابط عمومی این پردیس سینمایی اعلام کرد: طرح خیریه «سینما با ما» با هدف حمایت فرهنگی از اقشار کم برخوردار جامعه در پردیس آزادی اجرا و طی آن با همراهی موسسه‌های معتبر و مجوزدار اکران‌های رایگان برگزار می‌شود. این طرح با همکاری پردیس سینما آزادی و موسسه خیریه همیاری اجرایی می‌شود و نخستین برنامه آن روز چهارشنبه دوم مرداد با همکاری موسسه خیریه همیاری و موسسه خیریه ایلیا در پردیس آزادی برگزار شد و جمعی از کودکان و نوجوانان خیریه ایلیا مهمان پردیس سینمایی آزادی بودند. این طرح از آنجا اجرایی می‌شود که پردیس سینمایی آزادی در دور جدید مدیریت و فعالیت‌های خود قصد دارد در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری به نفع همه اقشار جامعه مشارکت داشته باشد و ایده «سینما با ما» معطوف به سوق دادن سینما به سمت فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت حداکثری مردم است.
افزایش سالانه قیمت بلیت سینما‌ها باعث می‌شود هر ساله بر تعداد افرادی که سینما رفتن را از برنامه‌های تفریحی خود خط می‌زنند، بیشتر شود. سیدعباس صالحی وزیر ارشاد از سینما نرفتن ۸۰ درصد ایرانی‌ها خبر داده است و این میزان از دور شدن مردم از سینما برای کشوری که خود را در دنیا صاحب سینما می‌داند، آمار خوبی نیست. با ایجاد طرح نیم بها شدن سینما در یک روز از هفته و بالا رفتن میزان استقبال از اکران سینما‌ها در آن روز، مشخص شد با کاهش قیمت بلیت می‌توان مخاطب را به سینما بازگرداند؛ مسئله‌ای که این روز‌ها پردیس‌های سینمایی بیشتر به اهمیت آن پی برده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار