کد خبر: 963208
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
۱۹۸ نفر از نمایندگان با صدور بیانیه‌ای از دولت و مجلس نیجریه خواستند تا هرچه سریعتر برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش اقدام کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۹۸ نفر از نمایندگان برای آزادی شیخ زکزاکی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

شیخ زکزاکی مردی عالم و با عمل است که در مکتب اهل بیت با رفتار و عمل بسیار ارزنده خود از طریق آگاهی بخشی مسلمانان، مسیحیان و حتی آن‌ها که اعتقادی به دین نداشتند، بیش از ۱۵ میلیون آزاد اندیش، آزادیخواه و پیروی مکتب اهل بیت را تحت یک تشکیلات عظیم به نام حرکت نیجریه جمع و تربیت کرده است.

حضور این اقشار در راهپیمایی‌های ضد استکبار و ظلم ستیز و هرچند مسالمت آمیز، چون روز قدس، عاشورا و اربعین، کشورهایی، چون آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را متوجه خطر این جمعیت عظیم بر ضد استکبار کرده است.

حال شیخ زکزاکی پس از مسمومیت بسیار وخیم و در طول دو هفته گذشته علی رغم مصرف دارو‌های آرامبخش بسیار قوی از شدت درد نخوابیده است و اگر برای معالجه وی اقدامی نشود، خطر مرگ ایشان را تهدید می‌کند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همه کشور‌های اسلامی و نهاد‌های بین المللی و به ویژه دولت و مجلس نیجریه می‌خواهیم تا هرچه سریعتر برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش اقدام کنند و امکان خروج آنان از کشور نیجریه برای معالجه را فراهم کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار