کد خبر: 962001
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
فرمانده پلیس فرودگاه­‌های کشور از انهدام باندی که در زمینه قاچاق ارز فعالیت می‌کردند و قصد خارج کردن ۱۰۰ هزار دلار آمریکا و ۷۵۰ هزار یورو از کشور را داشتند، خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: فرمانده پلیس فرودگاه­‌های کشور از انهدام باندی که در زمینه قاچاق ارز فعالیت می‌کردند و قصد خارج کردن ۱۰۰ هزار دلار آمریکا و ۷۵۰ هزار یورو از کشور را داشتند، خبر داد.

سردار حسن مهری در این باره اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و کمک به اقتصاد کشور و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران مستقر در گیت‌های بازرسی فرودگاه حضرت امام (ره) با تیزهوشی عوامل چهره‌زن و در راستای انجام امور محوله سه نفر را که به‌صورت باندی اقدام به خروج ارز از کشور می‌کردند را بازداشت کردند.

وی افزود: ماموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین چک و پایش مسافران خروجی به مقصد استانبول به سه نفر در خصوص حمل و انتقال ارز مظنون شدند که پس از بازرسی وسایل و بار آنان مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا و ۷۵۰ هزار یورو - که به طرز ماهرانه‌ای در داخل بار خود جاسازی کرده بودند - را کشف و به علت عدم ارائه مجوز قانونی آن ارز‌ها را ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ارزش تقریبی ارز مکشوفه را بر اساس نظر کارشناسان ۱۳۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهمان در اعترافات اولیه خود اعلام کردند که به‌صورت باندی اقدام به جابه جایی و قاچاق ارز از کشور کرده که با هماهنگی مقام قضائی پرونده در این خصوص تشکیل و تحقیقات فنی در این زمینه ادامه دارد.

مهری در پایان اظهارکرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس فرودگاه‌های کشور است و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال همچنان ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار