کد خبر: 961186
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
در حالی که ۸ ماه از بلاتکلیفی فدراسیون کشتی می‌گذرد، اما همچنان همه در انتظار تایید صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات هستند موضوعی که تا به حال چند بار وعده آن به عقب افتاده و گویا همه این‌ها به خاطر عدم اعلام تایید سه نفر از کاندیدا‌ها می‌باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: آنچه مشخص نیست این که چرا این پروسه در کشتی به طول انجامیده است. دیروز انتخابات فدراسیون وزنه برداری برگزار شد و علی مرادی برای چهار سال دیگر انتخاب شد انتخاباتی که بنا به مسائلی بسیار حساس شده بود اما برگزار شد ، در کشتی ۸ ماه است که رسول خادم رفته و معلوم نیست چرا این پروسه انتخاباتی انجام نمی‌شود. گویا آقای وزیر به خاطر مشغله زیادشان، خبری از احوالات کشتی ندارند و کشتی را خاک کرده است.
البته نعمتی در قامت سرپرست کشتی در این چند ماه سعی کرده فضایی سراسر آرامش را در فدراسیون حاکم کند، اما به هر حال طولانی شدن پروسه انتخابات صدای همه را درآورده و ورزش اول ایران را با حواشی زیادی روبرو کرده است. این حواشی درحالی رقم می‌خورد که ما سال قبل از المپیک را سپری می‌کنیم که از اهمیت خاصی برخوردار است.
قول‌های زیادی در این ۸ ماه داده شد که آخرین آن مربوط به شروین اسبقیان مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان است که چند روز پیش در یک برنامه زنده صراحتا اعلام کرد که قطعاً تا پایان هفته گذشته اسامی افراد تایید صلاحیت شده اعلام و در نیمه نخست تیر ماه نیز انتخابات برگزار شود. اما این‌بار نیز مثل دفعات قبل این قول عملی نشد و مشخص نیست چه زمانی قرار است تکلیف مهمترین و پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در المپیک مشخص شود؟
دیروز سرپرست فدراسیون کشتی بازهم درباره انتخابات کشتی صحبت کرد و گفت: منتظر اعلام نظر مراجع ذی‌ربط درباره موضوع تایید صلاحیت ۳ کاندیدای فدراسیون کشتی هستیم. بهروز نعمتی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه نتیجه تأیید صلاحیت امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی به وزارت ورزش اعلام نشده و ما منتظر پاسخ نهایی مراجع ذی‌ربط درباره این ۳ نامزد هستیم. او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات قبل از رقابت‌های جهانی یا پس از آن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: من مجری برگزاری انتخابات هستم و برگزار کننده آن نیستم، اما به محض دریافت نتیجه تأیید صلاحیت‌ها فوراً برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اقدام خواهیم کرد و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.
بی شک طولانی شدن این پروسه کسل کننده باعث حواشی و بداخلاقی‌های زیادی در کشتی به عنوان ورزش پهلوانی ایران شده و انتظار می‌رود مسئولان ورزش کشور هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف کشتی در آستانه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان و پس از آن المپیک ۲۰۲۰ توکیو اقدام کنند تا ورزش اول ایران بیش از این دچار حاشیه و اختلاف نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار