کد خبر: 960232
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
مجرم سابقه‌دار با وعده ازدواج زنان را فریب داده است و به مغازه‌های طلافروشی می‌کشاند، اما پس از سرقت‌های طلایی به تنهایی از محل فرار می‌کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، اوایل خرداد‌ماه بود که صاحب یک مغازه طلافروشی مأموران کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد را از ماجرای یک سرقت با خبر کرد. با حضور مأموران، صاحب طلافروش زنی ۳۵‌ساله را تسلیم آن‌ها کرد.
او گفت: لحظاتی قبل این زن همراه مردی جوان وارد شد. مرد همراهش مقداری از طلا‌ها را سرقت کرد و گریخت و من این زن را گرفتار کردم. وقتی پرونده برای رسیدگی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد زن جوان مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: از یک سال قبل با مردی ۴۰‌ساله به نام خسرو آشنا شدم. او خودرو‌های گرانقیمت سوار می‌شد و به من وعده ازدواج داد که قبول کردم. امروز قرار شد برایم طلا بخرد برای همین وارد طلافروشی شدیم.
وقتی طلافروش مقداری طلا روی پیشخوان گذاشت او از طلافروش خواست سرویس دیگری به او نشان داد. وقتی طلافروش به سراغ ویترین رفت خسرو هم طلا‌های روی پیشخوان را برداشت و از مغازه گریخت.
در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که هویت واقعی خسرو، رامین و از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به همین اتهام بازداشت شده بود.
همچنین مشخص شد که ۱۱‌شکایت مشابه علیه مرد ۴۲‌ساله در اداره‌های پلیس تهران مطرح شده است. مأموران پلیس سرانجام موفق شدند مخفیگاه او را در شرق تهران شناسایی و اواخر خرداد ماه او را بازداشت کنند. رامین در بازجویی‌ها به ده‌ها فقره سرقت مشابه به ارزش ۴۰۰‌میلیون‌تومان اعتراف کرد و گفت که طلا‌ها را به مردی مالخر در بازار تهران می‌فروخت و با پول آن خوشگذرانی می‌کرد.
سرهنگ کارآگاه علی عزیز‌خانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌۱۶ تهران صادر شده‌است و شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در میدان پاستور، خیابان پاستور مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار