کد خبر: 960228
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
مردی که متهم است مادر و دختر صاحبخانه را بر سر خاک‌انداز به قتل رسانده و همراه همسرش به شیراز گریخته بود در چادر مسافرتی شناسایی و بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، مصرف مواد‌مخدر دروازه ورود به بسیاری از جرائم است. افراد به دلیل نداشتن مهارت‌های زندگی قدم به دنیای مصرف‌کنندگان مواد مخدر گذاشته و از مسیر آن دست به ارتکاب جرائم دیگر می‌زنند. در یکی از پرونده‌هایی با همین موضوع، مردی معتاد که به اتهام دو فقره قتل بازداشت شده مدعی است تحت‌تأثیر مصرف مواد کنترل خود را از دست داده و دست به جنایت زده است. این حادثه ۱۳ خرداد‌امسال به مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه گزارش شد. وقتی مأموران پلیس در محل حاضر شدند مشخص شد محل حادثه زیر زمین ساختمان مسکونی و اجساد متعلق به زنی ۷۳‌ساله و دختر ۴۶‌ساله‌اش است که با ضربات چاقو هدف قرار گرفته و جانشان را از دست داده‌اند. بعد از تأیید حادثه و حضور بازپرس در محل اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه به جریان افتاد. خیلی زود مشخص شد که محل حادثه از مدتی قبل در اجاره زوجی جوان بوده است که بعد از حادثه به طور مرموزی ناپدید شده بودند، بنابراین آن‌ها به عنوان مظنونان اصلی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. بررسی‌های پلیس در این باره جریان داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس متوجه شدند، مرد ۴۶‌ساله و همسرش در یک چادر مسافرتی در شهرستان شیراز زندگی می‌کنند که مخفیگاه آن‌ها شناسایی شد و ۲۵‌روز پس از حادثه هر دو بازداشت شدند.
متهم در اولین بازجویی‌ها به قتل مادر و دختر اعتراف کرد و گفت: همسرم در اجرای قتل نقشی نداشت و هر دو نفر را خودم به قتل رساندم. او گفت: من و همسرم هر دو به مصرف مواد مخدر اعتیاد داریم. البته من یک‌بار به اتهام قتل بازداشت و موفق شده‌بودم که رضایت اولیای‌دم را جلب کنم و بعد از تحمل حبس از زندان آزاد شوم. متهم ادامه داد: یکسال قبل بود که زیرزمین خانه مقتول را اجاره کردم و همراه همسرم در آنجا زندگی می‌کردم. ما در این مدت با پیرزن و دخترش رابطه خوبی داشتیم تا اینکه روز حادثه زن صاحبخانه گفت که خاک‌اندازشان گم شده است. او تقصیر را به گردن من و همسرم انداخت و مدعی شد که ما خاک انداز را برداشته‌ایم. هر چه گفتیم که ما از جای خاک انداز خبر نداریم فایده نداشت و او اصرار داشت که ما آن را برداشته‌ایم. سر همین موضوع مشاجره ما بالا گرفت و من کنترل خودم را از دست دادم ودست به چاقو بردم و مادر و دختر را به قتل رساندم. متهم گفت: من لحظاتی قبل از حادثه مقداری مواد مصرف کرده بودم و روی رفتارم هم کنترل نداشتم. وقتی به خودم آمدم دیدم که حادثه اتفاق افتاده‌است و مادر و دختر فوت شده‌اند. من و همسرم به شدت ترسیده بودیم برای همین خیلی زود لوازم ضروری را جمع کردیم و به طرف شیراز حرکت کردیم. در این مدت در پارک‌ها چادر می‌زدیم. از وضعی که پیش آمده بود ناراحت بودیم و چندبار هم تصمیم گرفتیم خودمان را به پلیس معرفی کنیم. به هر حال این اتفاق نیفتاد و مأموران سرانجام ما را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ پرویز اسدی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در بررسی سوابق دو متهم مشخص شده‌است که هر دو به مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی اعتیاد دارند و از مجرمان سابقه دار هستند که تحقیقات از آن‌ها در پلیس آگاهی ساوه در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار