کد خبر: 959508
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
سومین جشنواره سراسری عکس «هشت» با موضوع شادی برگزار می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس «هشت»، وجیه‌الله شیرمحمدی دبیر جشنواره عکس تلفن همراه «هشت»، شادی را رویکرد اصلی سومین دوره این جشنواره دانست و گفت: تأثیر عمیق مدرنیته بر زندگی شهری از یک‌سو و افزایش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌ها از سوی دیگر، جامعه را بیش از هر زمان دیگری به شادی و نشاط نیازمند کرده است.
وی ادامه داد: این موضوع در فرمایشات بزرگان دینی ما هم همیشه مورد تأکید بوده است. به عنوان نمونه، امام رضا (ع) می‌فرمایند: بعد از انجام واجبات، کاری بهتر از ایجاد خوشحالی برای مؤمن نزد خداوند نیست، به همین جهت در دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفتیم «شادی» را محور اصلی سومین دوره این رویداد فرهنگی- هنری اعلام کنیم.
دبیر این جشنواره گفت: جشنواره عکس‌های موبایلی «هشت» طی دوره‌های قبلی با استقبال شایسته هنرمندانی از ۹۰ شهر ایران همراه بود و در مجموع بیش از ۲ هزارو ۳۶ عکاس هنرمند با بیش از ۲۰هزار عکس در این رویداد شرکت کردند.
شیرمحمدی اضافه کرد: کتاب‌های دو دوره نخست جشنواره که ۱۵۰عکس برگزیده را شامل می‌شود، در تیراژ هزار نسخه چاپ شدند و در اختیار برگزیدگان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار گرفتند. وی افزود: داوری عکس‌ها در دو دوره گذشته توسط آقایان سیف‌الله صمدیان، اسماعیل عباسی، کیارنگ علایی، ساعد نیک‌ذات و محسن زین‌العابدینی انجام شد و در این دوره هم سعی داریم سطح تیم انتخاب و داوری را حفظ کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار