کد خبر: 958026
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت عامل یا عاملان قتل زن تنها که پس از ارتکاب جنایت، جسد وی را در یخچال خانه‌اش پنهان کرده‌بودند در جریان است.
سرویس جامعه جوان آنلاین:  به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۲۴ شامگاه یک‌شنبه ۱۹ خردادماه قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از قتل زن جوانی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند.
تیم جنایی در محل حادثه که طبقه‌اول ساختمان چهارطبقه مسکونی در نزدیکی میدان‌۸۲ نارمک است با جسد زن ۴۳‌ساله‌ای به نام حمیرا داخل یخچال خانه‌اش روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد قاتل که گلوی حمیرا را با چاقو بریده بود، جسد را داخل یخچال قرار داده تا مانع از فساد آن شود و راز آن به زودی بر ملا نشود، اما از آنجایی همه جسد داخل یخچال جا نشده و نیمی از آن بیرون مانده بود، جسد متعفن شده به طوریکه همسایه‌ها با استشمام بوی بد از خانه زن تنها موضوع را به مأموران پلیس خبر می‌دهند.
بررسی‌های مأموران در محل حادثه نشان داد مقتول مقدار زیادی طلا و پول داشته است که در سقف کاذب حمام و دستشویی نگهداری می‌کرده و قاتل یا قاتلان پس از قتل با برداشتن سقف کاذب حمام و دستشویی همه پول‌ها و طلا‌های او را سرقت کرده‌اند. همچنین مشخص شد عامل یا عاملان حادثه افراد آشنایی هستند که بدون تخریب در وارد خانه شده و بدون در‌گیری مرتکب قتل شده‌اند. مأموران همچنین داخل خانه مقتول صیغه‌نامه‌ای را پیدا کردند که حکایت از این داشت مقتول به عقد مرد افغانی در آمده است، اما به گفته همسایه‌ها مدتی است از این مرد خبری نیست.
یکی از همسایه‌ها گفت: مقتول حدود چند ماه قبل خانه را اجاره کرد و در این مدت مردی که مدعی بود شوهرش است رفت و آمد می‌کرد، اما مدتی است که او را ندیده‌ایم. امروز متوجه بوی بدی شدیم که از خانه حمیرا استشمام می‌شد. به همین خاطر به پلیس موضوع را خبر دادیم و مأموران پلیس هم با کمک عوامل آتش‌نشانی قفل در آکاردئونی و در ورودی خانه را تخریب کردند و داخل خانه با جسد حمیرا روبه‌رو شدیم.
در حالی که معاینات اولیه پزشکی قانونی حکایت از این داشت از قتل زن جوان حدود ۴۰ روز می‌گذرد مأموران دریافتند شوهر این زن چند باری با خواهر زنش که همراه آن‌ها زندگی می‌کرده درگیر شده است تا جایی که یک بار خواهر زن، دست شوهر خواهرش را مجروح می‌کند و از آن روز به بعد خواهر زن از آن‌ها جدا می‌شود. از سوی دیگر بررسی‌های بعدی و میدانی مأموران نشان داد مرد جوان دیگری هم که از اتباع افغان است به عنوان نظافتچی به خانه مقتول رفت و آمد داشته که پس از حادثه ناگهان ناپدید شده است.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران به دستور قاضی دشتبان، شوهر صیغه‌ای و مرد نظافتچی را به عنوان مظنونان قتل زن جوان تحت تعقیب قرار دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار