کد خبر: 957360
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کتاب «روایت رهبری؛ مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب، ولی فقیه» که به‌زودی منتشر می‌شود، حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: علی عسگری، عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یادداشتی که در فضای مجازی منتشر کرده است، از انتشار کتابی جدید از سوی موسسه انقلاب اسلامی خبر داده است.

در یادداشت عسگری آمده است:

کتاب «روایت رهبری؛ مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب، ولی فقیه» که به‌زودی منتشر می‌شود، حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ است. همه پژوهشگران و علاقمندان را به مطالعه این کتاب دعوت می‌کنم.

کتاب «روایت رهبری؛ مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب، ولی فقیه» بخش‌هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی رهبر انقلاب را نیز در بر دارد و به کوشش آقای دکتر سید یاسر جبرائیلی نگارش شده است.

از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به انتشار بخشی از مذاکرات جلسه رؤسای قوا، نخست‌وزیر و مرحوم حاج احمدآقا در حضور امام (ره) در مهر۶۷ (۶ماه قبل از عزل آیت‌الله منتظری) اشاره کرد که در آن برای اولین‌بار حضرت امام (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای رهبری آینده نظام مطرح می‌کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار