کد خبر: 957078
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
ایران ــ ایتالیا، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹
مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از سااعتی دیگر به میزبانی چین برای کشورمان آغاز می‌شود و شاگردان کولاکویچ باید در گام نخست به مصاف ایتالیا می‌روند. این بازی‌ها تا نهم تیرماه در پنج هفته پیگیری می‌شود. تیم ملی ایران با تیم‌های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهند کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، مرتضی شریفی، محمدرضا مؤذن و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان تیم منتخب کولاکوویچ برای هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها هستند.
والیبالیست‌های کشورمان در حالی در اولین گام به مصاف ایتالیا پر مدعا مصاف واهد کرد که این تیم بر خلاف دوره گذشته بیشتر ستاره‌های خود از جمله زایتسف را در اختیار ندارد.
این بازی که از ساعت ۱۲/۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود شاگردان کولاکوویچ سعی دارند گام نخست را با برتری به پایان برسند. تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود روز شنبه به مصاف چین می‌رود و یک شنبه در آخرین بازی گروهی مرحله نخست به مصاف آلمان می‌رود.
مردان والیبال ایران امسال در حالی لیگ ملت‌ها را استارت می‌زنند که پیش از این هیچ دیدار تدارکاتی نداشته و صرفاً در تهران تمرین کرده‌اند. اگر چه با تدبیر کادر فنی بازیکنان ایران قدری زودتر از رقبا به محل برگزاری رقابت‌های هفته نخست رسیدند تا با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا کنند، اما باید دید شاگردان ایگور در محک مسابقه تا چه اندازه می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند.
این سومین دوره است که تیم ملی ایران با هدایت کولاکوویچ پا به مصاف می‌گذارد. سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ایران نتوانست عنوانی بهتر از دهمی کسب کند.
تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۱۸ با ۷ پیروزی و ۱۰ شکست به کار خود پایان دادند. مسابقات سال ۲۰۱۹ از جایی برای تیم ملی ایران اهمیت پیدا می‌کند که بازیکنان ایرانی باید خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کنند. رقابت با ۱۵ حریف قدرتمند در ۵ هفته متوالی می‌تواند تدارک خوبی پیش از تلاش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.
پیش از این تبم والیبال ایران ۲۰ بار در مسابقات مختلف مقابل ایتالیا صفآرایی کرده و ۶ بار این تیم را شکست داده است. سال گذشته شاگردان ایگور در هفته دوم مسابقات با نتیجه ۳ بر صفر مقابل این تیم شکست خوردند.
ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایاندور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

ایران ــ ایتالیا، ساعت ۱۲:۳۰
چین ــ آلمان، ساعت ۱۶:۳۰

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ایتالیا ــ آلمان، ساعت ۱۲:۳۰

چین ــ ایران، ساعت ۱۶:۳۰
یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

آلمان ــ ایران، ساعت ۱۲:۳۰
چین ــ ایتالیا، ساعت ۱۶:۳۰.

تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال و در قالب گروه هفتم در شهر توکیو به دیدار تیم‌های ژاپن، آرژانتین و برزیل خواهد رفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار