کد خبر: 948127
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
دانشجویان دختر دانشگاه استان اصفهان:
دانشجویان دختر ۱۷ دانشگاه استان اصفهان پیرامون FATF طی نامه‌ای سرگشاده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را مورد خطاب قرار داده و نسبت به پیامد‌های تصمیم‌شان نکاتی را یادآور شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان دانشجویان دختر 17 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان طی نامه ایی به  سرپرستی روزنامه جوان اعلام داشتند ، پس از به نتیجه نرسیدن جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون FATF طی نامه‌ای سرگشاده اعضای این مجمع را مورد خطاب قرار داده و نسبت به پیامدهای تصمیم‌شان نکاتی را یادآور شدند.
دانشجویان در ابتدای این نامه نوشتند: ما جمعی از دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان به‌واسطه دغدغه مندی و احساس مسئولیت نسبت به کشور و نظام اسلامی بر آن شدیم امروز نامه‌ای نوشته و شما را مخاطب خود قرار دهیم.
در ادامه این نامه آمده است: امروز با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و پس از تحمل دردها و رنج‌های فراوان ملت شهیدپرور این مرز و بوم؛ شاهد آنیم که به جای تلاش برای وصول آرمان‌های اسلامی‌مان، برخی مسئولان مع الأسف به جای اتکا به توان داخلی و بکار بستن منویات مقام معظم رهبری در حل مشکلات اقتصادی کشور، تمام تمرکز خود را بر روی پیوستن به کنوانسیون‌هایی گذاشته‌اند که در صورت اجرای آن‌ها اقتدار و استقلال سیاسی و اقتصادی کشور زیر سؤال می‌رود.
دانشجویان نوشتند: همان‌طور که شما هم مطلعید در جلسه کنگره آمریکا در تاریخ 30 نوامبر 2017 مارشال بیلینگزلی دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا که چند ماهی است ریاست FATF را بر عهده گرفته، صراحتاً در پاسخ به یکی از نمایندگان کنگره آمریکا تأکید می‌کند برای حفظ فشار بر ایران و جلوگیری از دور زدن تحریم‌های آمریکا توسط ایران به خصوص سپاه، ضرورت دارد ایران قوانینی در رابطه با مقابله با تروریسم و پولشویی تصویب و اجرا کنند... چرا؟ واقعاً چرا باید کسی یا کسانی از آن سر دنیا برای قوانین کشور ما تصمیم بگیرند. اگر هم علت پذیرش FATF را حل مسائل اقتصادی عنوان می‌کنید، پاسختان چند کلمه است: پذیرش FATF خودکشی از ترس مرگ است.
دانشجویان یادآور شدند: مشکلات اقتصادی با اتکا به نیروی داخلی قابل حل است نه اعتماد به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و پیوستن به کنوانسیون‌هایی که به گفته سرانشان باعث فشار بیشتر به مردم کشور خواهد شد، آخرین تجربه از اعتماد به دشمن برجام نافرجام بود که چیزی جز پشیمانی را در پی نداشت! با این اوصاف و طبق سخنان بیلینگزلی حال، هر کس از FATF حمایت کند چیزی جز مصلحت نظام را در نظر گرفته، در حالی که شما مسئولین به عنوان تشخیص‌دهندگان مصلحت نظام عهده‌دار این تصمیم‌گیری بزرگ شده‌اید.
در انتهای این نامه تاکید شده است: و در آخر ما دانشجویان از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌عنوان آخرین سنگر حفظ ارزش‌های نظام، انتظار داریم با استفاده از تجربیات تلخ گذشته در اعتماد به آمریکا و متحدانش در معاهداتی مانند برجام نافرجام درس گرفته تا عزت و غرور و غیرت ملی ایرانیان بار دیگر خدشه‌دار نگردد و استقلال کشور بازیچه دست لیبرال مسلک‌های غرب‌زده نشود، که حفظ استقلال و عزت کشور خواستهٔ هر ملت آزاده‌ای است.
امضاء کنندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های:
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه پیام نور اصفهان
دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان
دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد
دانشگاه پیام نور بهارستان
دانشگاه آزاد اسلامی کاشان
دانشگاه علوم پزشکی کاشان
دانشگاه غیرانتفاعی هشت‌بهشت
دانشگاه علمی کاربردی امام صادق (ع)
دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان
دانشگاه پیام نور دولت‌آباد
دانشکده علوم قرآنی دولت‌آباد
دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر
دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی
دانشگاه پیام نور زرین‌شهر
دانشگاه غیرانتفاعی علامه نائینی نائین
دانشگاه پیام نور شهرضا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر