کد خبر: 947955
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دهه پنجم انقلاب محکم‌تر از گذشته آماده مقابله با تهدیدات دشمن است.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم سی و دومین سالگرد شهادت حاج حسین خرازی گفت: شهدا جان خود را دادند تا پرچم استقلال، آزادی وعزت کشور برپا باشد و ما باید قدردان خون این عزیزان باشیم.
وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو و مرجع برای ما هستند اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند که بهترین افرادی که می توانند برای آن ها الگو باشند شهدا هستند و مشکلات کشور تنها با ادامه راه آنان حل می شود.
سردار اشتری افزود: جوانان باید بدانند که هرکجا روحیه جهاد و شهادت بود ما پیروز شدیم و هرگز نباید دل به خارج ببندند چرا که خارج نشینان هرگز دلشان به حال ما نمی سوزد بلکه آن ها تنها به دنبال کسب منافع خود هستند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و مردم اصفهان در تشییع بی نظیر شهدای مدافع امنیت پیام محکمی به دشمن دادند اظهار داشت: ابرقدرت ها بدانند که این انقلاب مردمی است و از پشتوانه 80 میلیون جمعیت در داخل ایران و میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا برخوردار است.
عالی ترین مقام نیروی انتظامی  با تاکید بر اینکه نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد شکست ندارد، گفت: ایران عزیز 40 سال با بیشترین تهدید ها و تحریم ها مواجه بود اما به لطف عنایت الهی و هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمام این توطئه ها خنثی شدند و نتوانستند خللی در امنیت این نظام به وجود بیاورند.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در دهه پنجم انقلاب محکم تر از گذشته آماده کمک به رشد و شکوفایی کشور و مقابله با تهدیدات دشمن است.
فرمانده ناجا  همچنین در همایش تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز برکت کشورمان، ایثارگران،شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده سرافراز آن ها هستند اظهار داشت:
 امنیت امروز کشور که یک امنیت باثبات و مثال زدنی است به برکت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان است.
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه  اقتدار، پیشرفت و آبروی کشورمان، جهادگران در عرصه های مختلف هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی بیش از 20 هزار جانباز دارد و حدود 13 هزار شهید و بیش از 2 هزار آزاده نیز در نیروی انتظامی هستند که هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در عرصه نظم و امنیت حضور داشتند.
سردار اشتری ادامه داد: شهدا و جانبازان با نثار خون و اهدا اعضای بدن خود این امنیت را استقرار داده و آن را روز به روز بیشتر کردند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه هدف ما از بزرگداشت جانبازان این است که بگوییم آن ها را فراموش نکرده ایم ادامه داد: فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) توجه ویژه ای به شهدا، جانبازان و خانواده آن ها دارند و اگر این نگاه بلند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود شاید امروز نامی از جهاد و شهادت هم نبود.
وی اظهار داشت: یکی از کارهایی که رهبر معظم انقلاب بعد از دفاع مقدس همواره به آن تاکید دارند، توجه ویژه به شهدا و جانبازان و خانواده آن ها بوده است و ایشان با همه گرفتاری هایی که دارند اما از توجه به شهدا و جانبازان هیچگاه غافل نبوده اند.
فرمانده ناجا افزود: سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان از اولویت های حضرت امام  خامنه ای(مدظله العالی) است، همه ما باید بدانیم که نباید جانبازان و شهدا را فراموش کنیم و از خانواده آن ها غفلت کنیم.
سردار اشتری گفت: در نیروی انتظامی نیز این اهتمام وجود دارد که توجه لازم به خانواده شهدا و جانبازان صورت گیرد؛ البته برخی مشکلات برای جانبازان یا معلولان خدمتی نیروی انتظامی وجود دارد که حل آن از توان ما خارج است، اما اراده برای حل مشکلات آن ها وجود دارد.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تامین معیشت  کارکنان نیز از اولویت های ناجا می باشد و فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این امر پیشتاز است.
سردار  اشتری در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ماموریت های سختی داشته و به لطف خدا در ماموریت های خود موفق بوده و همین امر موجب شده اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی افزایش یابد ؛ در سالی که گذشت و طبق افکار سنجی که توسط یکی از دستگاه ها انجام شد، نیروی انتظامی رتبه دوم محبوبیت و اعتماد در بین دستگاه های کشور را داشته است.
جانبازان نماد جهاد و شهادت هستند/نیروی انتظامی استان اصفهان 850 شهید تقدیم انقلاب کرده است
گروه استان‌ها-اصفهان-فرمانده انتظامی استان گفت: جانبازان نماد شهادت هستند، جانبازان مظهر عینی جهاد هستند، جهاد به این معنی است که فرد همه توان خود را برای انجام ماموریت به کار بگیرد و جانبازان این مهم را اثبات کردند و تا مرز شهادت همه توان خود را برای انجام ماموریت خود به کار بستند.
سردار "مهدی معصوم بیگی" در مراسم تکریم و بزرگداشت جانبازان نیروی انتظامی در استان اصفهان اظهار داشت: نه تنها ما بلکه آیندگان نیز بدهکار شهدا و جانبازان هستند، جانبازان در مقطعی جانفشانی و ایثار کردند که هیچ زمانی تاریخ این موضوع را فراموش نخواهد کرد، به لطف حضرت حق و تاکیدات رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا و سیاست‌گذاری‌های فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، تکریم جامعه ایثارگری تبدیل به یک فرهنگ قطعی در نیروی انتظامی شده است و این بسیار ارزشمند است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که حق ایثارگران فراتر از این تکریم‌هاست و باید بیشتر از این به ایثارگران توجه کرد، بیان کرد: هرچقدر روحیه ایثار و از خودگذشتگی در یک جامعه وجود داشته باشد به همان میزان استقلال و آزادی کشور تضمین و تامین می‌شود.
وی با بیان این که هر چقدر روحیه جهاد، شهادت و شهامت بی‌رمق و کمرنگ شود، استقلال کشور نیز کمرنگ خواهد شد و یک رابطه مستقیم بین روحیه جهاد و شهادت و تامین استقلال و آزادی کشور وجود دارد.
سردار معصوم‌بیگی ادامه داد: جایگاه جهاد به قدری مهم است که امیرالمومنین آن را یکی از پایه‌های اساسی ایمان ذکر می‌کنند و می‌فرمایند اگر جهاد نباشد و جهاد از یک جامعه رخت بربندد، جامه ذلت بر تن آن مردم پوشیده خواهد شد و آن مردم به هر جهتی رانده می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که جهاد است که پایه ایمان را مستحکم می‌کند و ذلت و خواری را از یک جامعه دور می‌کند، یادآوری کرد: جهاد خط مقدم مبارزه با نفاق است، خط مقدم اسلام در برابر کفر و ایمان در مقابل شرک، جهاد است، ایمان با همه عظمت خود ستون فقرات آن جهاد محسوب می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از ائمه معصوم تاکید کرد: در روایات داریم که بهشت زیر سایه شمشیرها یعنی زیر سایه جهاد قرار دارد، خداوند اگر بخواهد کسی را ویژه تحویل بگیرد درب جهاد را به روی او باز می‌کند و این درب را به سوی او باز نگه می‌دارد، فرمانده کل قوا فرمودند: آن روزها یعنی دوران دفاع مقدس، دروازه‌ای برای شهادت داشتیم و امروز معبری تنگ، اما هنوز برای شهادت فرصت هست، نیروی انتظامی به لطف خدا خط مقدم این معبر شهادت است و افتخار می‌کند در این مسیر و معبر قرار دارد.
سردار معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: شرط اصلی ورود به جهاد، بصیرت است، نمی‌توانیم به این معرکه و کارزار و فضیلت عظمی ورود کنیم مگر این که دارای بصیرت باشیم، اوج بصیرت نیز ولایت‌مداری و سربازی کردن است، اگر خوب سربازی ولایت را انجام دهیم دروازه جهاد نیز به روی ما باز خواهد ماند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآوری کرد: جانبازان نماد جهاد و شهادت هستند، جانبازان مظهر عینی جهاد هستند، جهاد به این معنی است که فرد همه توان خود را برای انجام ماموریت به کار بگیرد و جانبازان این مهم را اثبات کردند و تا مرز شهادت همه توان خود را برای انجام ماموریت خود به کار بستند، جامعه به برکت جانبازان تنفس می‌کند و اداره می‌شود و مصائب از سر جامعه رد می‌شود.
وی در پایان گفت: معاونت نیروی انسانی ناجا و به ویژه اداره ایثارگری این معاونت نیز تلاش زیادی برای تکریم و توجه به جانبازان دارد، حدود 850 نفر در استان اصفهان از شهدای ناجا هستند و یک هزار و 624 نفر نیز جانبازان ناجا هستند که 180 نفر آن‌ها جانباز بالای 50 درصد هستند و 170 نفر آزاده از بین پرسنل ناجا نیز هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار